Gå til innhold

AoC: Preorder kodene sendes nå ut! Post her når du mottar.


Anbefalte innlegg

I likhet med mange andre har jeg fått min kode fra CDON, og har registrert meg. Tenkte bare jeg ville opplyse om at det er fullt mulig å registrere flere koder på samme account, for dere som sitter på slike. Jeg har nettopp oppgradert min konto, slik at jeg nå både har tilgang på Mammoth og Rhino på samme account. Gleder meg forøvrig veldig mye til spillet kommer, ikke lenge til nå. :)

selvfølgelig kan du det, samme account på funcom men ikke samme account i age of conan.. så om du ikke har tenkt til å betale for 2 kontoer så får du kun 1 av dem.

Poenget her var jo at man kan ha flere mounts på samme account, altså både rhino og mammoth om man har begge kodene. Ikke flere spill-accounts. For å presisere dette helt tydelig, man kan ha én account med to mounts, og betale for kun denne ene accounten, slik at én karakter har muligheten til å bruke begge mountsene. Håper dette var klart nok. Om du har koder for begge legger du inn den ene på "use a key to add...."-knappen. :yes:

Endret av ChaosPredicted
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har bestilt fra CDON og enda ikke har mottatt koden?

 

Ja, jeg har ikke mottatt den :cry:

 

da er vi 3! ;)

Da er vi 4 :(

 

Sendte mail til cdon.com nå. Sendte det under "feilbetaling" og gjorde de oppmerksom på at det ikke gjaldt det, men koden jeg ville ha :p Så får vi se...

 

Har en kamerat som også fikk den 9., men jeg har altså ikke fått.

Lenke til kommentar
Noen som har bestilt fra CDON og enda ikke har mottatt koden?

 

Ja, jeg har ikke mottatt den :cry:

 

da er vi 3! ;)

Da er vi 4 :(

 

Sendte mail til cdon.com nå. Sendte det under "feilbetaling" og gjorde de oppmerksom på at det ikke gjaldt det, men koden jeg ville ha :p Så får vi se...

 

Har en kamerat som også fikk den 9., men jeg har altså ikke fått.

 

de svarer ikke i helgene :< så du må nok vente til imorgen( siden Mandag da er en hellig dag :p) men jeg håper den kommer asap >.<

Lenke til kommentar
de svarer ikke i helgene :< så du må nok vente til imorgen( siden Mandag da er en hellig dag :p) men jeg håper den kommer asap >.<

 

Jeg sendte en mail på fredag kveld, og fikk svar lørdag morgen. Og etter noen fler mail frem og tilbake på lørdag og søndag, der de virka litt overrasket at jeg ikke hadde fått koden fikk jeg den tilsendt nå istad.

Lenke til kommentar
de svarer ikke i helgene :< så du må nok vente til imorgen( siden Mandag da er en hellig dag :p) men jeg håper den kommer asap >.<

 

Jeg sendte en mail på fredag kveld, og fikk svar lørdag morgen. Og etter noen fler mail frem og tilbake på lørdag og søndag, der de virka litt overrasket at jeg ikke hadde fått koden fikk jeg den tilsendt nå istad.

 

det var rart :s leste at "emails blir ikke besvart i helgene" eller liknende. Men lurer på om jeg skal sende en mail selv.. Hvor 'gikk' du? :p hehe

Lenke til kommentar
de svarer ikke i helgene :< så du må nok vente til imorgen( siden Mandag da er en hellig dag :p) men jeg håper den kommer asap >.<

 

Jeg sendte en mail på fredag kveld, og fikk svar lørdag morgen. Og etter noen fler mail frem og tilbake på lørdag og søndag, der de virka litt overrasket at jeg ikke hadde fått koden fikk jeg den tilsendt nå istad.

 

det var rart :s leste at "emails blir ikke besvart i helgene" eller liknende. Men lurer på om jeg skal sende en mail selv.. Hvor 'gikk' du? :p hehe

 

Kundeservice på venstre side-> Kundeservice-> Valgte Levering(Ordrestatus) -> "Varene er fremdeles ikke sendt til tross for lovet leveransetid" -> Deretter på "klikk her" om man har ytterligere spørsmål. Vet ikke om dette var den beste grunnen å sende det under, men var hvertfall det jeg gjorde. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...