Gå til innhold

viktigst/gleder dere mest til in game xmb eller HOME


Hva gleder du deg mest til?  

60 stemmer

  1. 1. .

    • XMB
      27
    • Home
      30
    • Ingen av delene
      3


Anbefalte innlegg

Hva syns dere er viktigst å få først og hva gleder dere mest til?

Jeg syns det er viktigere å få ut in game xmb så online spillingen blir litt lettere å spille med venner osv.

f.eks invite greiene på cod er jo håpløse, ser jo ikke om man er invitet ved mindre man tar på pause. Burde kommet opp i hjørne som det gjør når noen logger av/på. Og kunne ha private chat i en match bør også komme. Moderator kan gjerne lage en pol mellom in-game xmb og HOME.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke akuratt si at jeg har brukt den ingame menyen på xboxen min så veldig mye. Vet egentlig ikke hva jeg vil ha først. Men hvis det ikke er altforlenge og vente mellom de to tingene så hadde jeg sakt home. Men hvis jeg f.eks må vente 3 måneder før jeg før XMB da så velger jeg sefølgelig XMB.

Lenke til kommentar
En poll kanskje?

Men, in game XMB er det som er viktigst for meg tror jeg.. Home er også spennende.. Jeg vil ha begge! NÅ! og PS3'n min tilbake fra verksted!

 

in game XMB nå og HOME kan ta tiden den trenger for å bli god!

 

OT nå: hvordan var regningen og sånt pebble? hvor mye måtte du betale for rep og hvor fikk du den tilbake? gi meg detaljene!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Home- Vel helt ærlig nei

Ingame XMB - Hell yeah

 

Mangelen på ingame XMB var den største skuffelsen jeg skulle sette seg ned med PSN etter et par år på XBL. Så håper de får det på rett kjør. Home virker som meg en gimick men gratis er gratis så må jo gi det et forsøk. Kanskje jeg endrer mening :)

 

FFS på tide å legge seg. Uncharted ble unnagjort i et strekk. For et spill, bare så altfor lett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...