Gå til innhold

viktigst/gleder dere mest til in game xmb eller HOME


Hva gleder du deg mest til?  

60 stemmer

  1. 1. .

    • XMB
      27
    • Home
      30
    • Ingen av delene
      3


Anbefalte innlegg

En poll kanskje?

Men, in game XMB er det som er viktigst for meg tror jeg.. Home er også spennende.. Jeg vil ha begge! NÅ! og PS3'n min tilbake fra verksted!

 

in game XMB nå og HOME kan ta tiden den trenger for å bli god!

 

OT nå: hvordan var regningen og sånt pebble? hvor mye måtte du betale for rep og hvor fikk du den tilbake? gi meg detaljene!

 

Helt enig med at de kan bruke tiden de trenger for å gjøre det bra! Heller det enn noe rusha søppel som aldri blir brukt til noe konstruktivt.. :)

 

OT:

Fortsatt ikke hørt noenting.. På servicestatus på elkjøp.no står det at den er inne til reprasjon hos verksted da! :) Skal vistnok normalt ta 14 dager.. men, sist steg skulle ta ca 3 dager, og det tok nesten 2 måneder.. så, om man regner utifra det og anser det som ett elkjøp døgn, blir det altså 60/3= 20 dager.. så blir altså 14 elkjøp dager 280 vanlige dager.. :p Men, satser på å høre noe snart! Savner COD4.. :) Skal sende en PM med engang jeg hører noe.. har ikke glemt deg.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når vi endelig får se begge deler, så tror jeg at ingame xmb og Home vil være nært knyttet sammen og nærmest avhengig av hverandre.

 

Men hadde jeg måtte velge så hadde jeg valgt Home. Det er ingen tvil om at det vil berike Playstationsamfunnet uendelig mer enn ingame xmb, men heldigvis får vi vel mest sannsynlig begge deler samtidig. :thumbup:

Lenke til kommentar

I første omgang ingame xmb.. Førsteinntrykket av home er at det er litt vel fjortiss.. hvem gidder å trø rundt og kikke på andre sine leiligheter i mer enn et par dager? MEEN sannsynligvis skifter jeg vel mening når jeg får testet det selv.. Både home og xmb er spennende hvertfall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...