Kistesnekker Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) -slettet- Endret 19. juni 2012 av Sergeant Satan
vikingkylling Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 Bugs i SWAT4? Skuffenda mange, for å si det mildt. * Jeg kunne ikke lagre (!) * En fyr går rett opp til fire tungt bevæpnede politifolk, trekker rolig pistolen sin og skyter. * "Clear!", roper de. Jeg går inn i rommet og blir skutt. * Stockholmsyndromet er med så til de grader. Gisler gjemmer seg bak skurkene når jeg prøver å roe dem ned, og noen stiller seg frivillig midt i skuddlinjen. * Oppdrag vel utført, så hvorfor avsluttes det ikke? * Vinduene er svært relativt skuddsikre. De er faktisk så "relative" at bare skuddene til fiendene går gjennom dem. Det gjelder for øvrig også noen dører og vegger. * Jeg har tvil om at jeg er laglederen til tider da ingen ser ut til å bry seg om hva jeg sier. Gå dit, sier jeg. Ikke f'en, sier laget og går motsatt vei og blir skutt. Osv, osv, osv. Forhåpentligvis er dette ordnet i en patch eller ti, men spillet ble ødelagt for min del. Visste du for øvrig at "SWAT4" egentlig er Police Quest? Tror det er niende eller tiende i rekken, men skal ikke sikkert hvilke. Mener Police Quest 5 var det første "SWAT"-spillet, mens Police Quest 1-4 er rene adventurespill.
Kistesnekker Skrevet 7. april 2008 Forfatter Skrevet 7. april 2008 Bugs i SWAT4? Skuffenda mange, for å si det mildt. * Jeg kunne ikke lagre (!) * En fyr går rett opp til fire tungt bevæpnede politifolk, trekker rolig pistolen sin og skyter. * "Clear!", roper de. Jeg går inn i rommet og blir skutt. * Stockholmsyndromet er med så til de grader. Gisler gjemmer seg bak skurkene når jeg prøver å roe dem ned, og noen stiller seg frivillig midt i skuddlinjen. * Oppdrag vel utført, så hvorfor avsluttes det ikke? * Vinduene er svært relativt skuddsikre. De er faktisk så "relative" at bare skuddene til fiendene går gjennom dem. Det gjelder for øvrig også noen dører og vegger. * Jeg har tvil om at jeg er laglederen til tider da ingen ser ut til å bry seg om hva jeg sier. Gå dit, sier jeg. Ikke f'en, sier laget og går motsatt vei og blir skutt. Hehe det må være plagsomt... Men det var litt rart, jeg har ikke opplevd at de ikke hører på meg. *Jepp gisler er dumme. *Jeg kan skyte igjennom vinduer og dører, snodig! *"Clear", ja den er noe dritt. sån kjer det med meg også. Bedre å spille på Nettet. (Mange servere )
vikingkylling Skrevet 7. april 2008 Skrevet 7. april 2008 (endret) På nettet kan du vel spille med andre folk, så de er vel stort sett smartere enn AI folk. Endret 7. april 2008 av thecrow77
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 begynner ikke swat 4 å dra litt på åra nå da??? venter bare på info fra swat 5 jeg
Windoge Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Swat 3 var seriøst et bedre spill enn Swat 4. Likte ikke grafikken eller fysikken i Swat 4, og følte i tillegg at både lagkamerater og fiender var dummere enn forgjengeren. Når det gjelder COOP-funksjonen kunne man i Swat 3 spille gjennom denne med en venn + datastyrte lagkamerater, noe som ble fjernet i Swat 4.
tiiim Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 digga SWAT helt jeg.. digger at det er mer enn å løpe rundt å skyte (CS)... mye taktikk etc... RS:Vegas klarer det jo, men der er det alikevel "headshots" som er det store... Fete med SWAT var jo at man måtte finne dem, få dem til å gi opp, binde dem og raportere til base.. Litt mer enn bare skyte bang bang... Synd det ikke ser ut til at vi vil få et SWAT 5 Husker police Quest 1 "open the door", "sit down" etc.. feeeett
-sparks- Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Synes Swat 4 var ett veldig bra spill jeg Det siste jeg hørte om Swat 5 var at det vistnok skal bruke Unreal Engine 3.
snilefisken Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Synes Swat 4 var ett veldig bra spill jeg Det siste jeg hørte om Swat 5 var at det vistnok skal bruke Unreal Engine 3. Så det kommer et swat 5?
-sparks- Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 Det går rykter om det ja, men ingenting har blitt bekreftet av utviklerne så langt.
vikingkylling Skrevet 8. april 2008 Skrevet 8. april 2008 (endret) Forskjellen mellom SWAT og Rainbow Six er at du jakter på terrorister i Rainbow Six som skyter for å drepe, men i SWAT er hovedmålet ditt å redde liv. Det gjelder også de kriminelle, så å fyre løs er bestandig siste utvei. Selv om du blir nødt til å skyte er det viktig å bare skyte i en arm eller fot for få fyren til å overgi seg. Endret 8. april 2008 av thecrow77
Kistesnekker Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 Jeg leter etter SWAT 4 Bugs (Gjemme seg i vegger, plasser å ga igjennom vegger osv..) noe sånt, vet dere noe om sånt. folk som spiller dette på nettet sier ikkno, kan dere noe??
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 skal du cheate i swat fordi du suger online kan du likegodt la vær og spille spillet!!! hater cheatere online!!!
Kistesnekker Skrevet 17. april 2008 Forfatter Skrevet 17. april 2008 skal du cheate i swat fordi du suger online kan du likegodt la vær og spille spillet!!! hater cheatere online!!! Elsker å cheate! Love cheats! 4ever skal du cheate i swat fordi du suger online kan du likegodt la vær og spille spillet!!! hater cheatere online!!! det er ikke cheats det er bugs!! følg med litt da!!! Jeg suger ikke i swat som andre noobs.. vil prøve noe nytt!! Kan noen Hjelpsomme bugs i swat 4 Jeg startet denne tråden for buggs!!! ikke for dritt prat.
Gjest Slettet+130498 Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 å utnytte bugs er i mine øyne cheating.
Kistesnekker Skrevet 27. april 2008 Forfatter Skrevet 27. april 2008 Jeg ville BARE vite noe om bugs i "SWAT 4" hvis dere ikke har noe mening til det, hvorfor er dere her? Jeg liker bugs og det er også flere som gjør.. Jeg ville BARE vite noe om bugs i "SWAT 4" hvis dere ikke har noe mening til det, hvorfor er dere her? Jeg liker bugs og det er også flere som gjør..
IcedInsanity Skrevet 27. april 2008 Skrevet 27. april 2008 Så har eg lurt på..hvorfor i all VERDEN skriver du ALT to ganger???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå