Gå til innhold

SWAT 4 Bugs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugs i SWAT4? Skuffenda mange, for å si det mildt.

* Jeg kunne ikke lagre (!)

* En fyr går rett opp til fire tungt bevæpnede politifolk, trekker rolig pistolen sin og skyter.

* "Clear!", roper de. Jeg går inn i rommet og blir skutt.

* Stockholmsyndromet er med så til de grader. Gisler gjemmer seg bak skurkene når jeg prøver å roe dem ned, og noen stiller seg frivillig midt i skuddlinjen.

* Oppdrag vel utført, så hvorfor avsluttes det ikke?

* Vinduene er svært relativt skuddsikre. De er faktisk så "relative" at bare skuddene til fiendene går gjennom dem. Det gjelder for øvrig også noen dører og vegger.

* Jeg har tvil om at jeg er laglederen til tider da ingen ser ut til å bry seg om hva jeg sier. Gå dit, sier jeg. Ikke f'en, sier laget og går motsatt vei og blir skutt.

Osv, osv, osv. Forhåpentligvis er dette ordnet i en patch eller ti, men spillet ble ødelagt for min del.

Visste du for øvrig at "SWAT4" egentlig er Police Quest? Tror det er niende eller tiende i rekken, men skal ikke sikkert hvilke. Mener Police Quest 5 var det første "SWAT"-spillet, mens Police Quest 1-4 er rene adventurespill. ;)

Skrevet
Bugs i SWAT4? Skuffenda mange, for å si det mildt.

* Jeg kunne ikke lagre (!)

* En fyr går rett opp til fire tungt bevæpnede politifolk, trekker rolig pistolen sin og skyter.

* "Clear!", roper de. Jeg går inn i rommet og blir skutt.

* Stockholmsyndromet er med så til de grader. Gisler gjemmer seg bak skurkene når jeg prøver å roe dem ned, og noen stiller seg frivillig midt i skuddlinjen.

* Oppdrag vel utført, så hvorfor avsluttes det ikke?

* Vinduene er svært relativt skuddsikre. De er faktisk så "relative" at bare skuddene til fiendene går gjennom dem. Det gjelder for øvrig også noen dører og vegger.

* Jeg har tvil om at jeg er laglederen til tider da ingen ser ut til å bry seg om hva jeg sier. Gå dit, sier jeg. Ikke f'en, sier laget og går motsatt vei og blir skutt.

Hehe det må være plagsomt... :ermm:

Men det var litt rart, jeg har ikke opplevd at de ikke hører på meg.

*Jepp gisler er dumme. :whistle:

*Jeg kan skyte igjennom vinduer og dører, snodig!

*"Clear", ja den er noe dritt. sån kjer det med meg også.

Bedre å spille på Nettet. (Mange servere :thumbup: )

Gjest Slettet+130498
Skrevet

begynner ikke swat 4 å dra litt på åra nå da??? venter bare på info fra swat 5 jeg

Skrevet

Swat 3 var seriøst et bedre spill enn Swat 4. Likte ikke grafikken eller fysikken i Swat 4, og følte i tillegg at både lagkamerater og fiender var dummere enn forgjengeren. Når det gjelder COOP-funksjonen kunne man i Swat 3 spille gjennom denne med en venn + datastyrte lagkamerater, noe som ble fjernet i Swat 4.

Skrevet

digga SWAT helt jeg.. digger at det er mer enn å løpe rundt å skyte (CS)... mye taktikk etc... RS:Vegas klarer det jo, men der er det alikevel "headshots" som er det store... Fete med SWAT var jo at man måtte finne dem, få dem til å gi opp, binde dem og raportere til base.. Litt mer enn bare skyte bang bang... Synd det ikke ser ut til at vi vil få et SWAT 5 :(

Husker police Quest 1 "open the door", "sit down" etc.. feeeett :p

Skrevet (endret)

Forskjellen mellom SWAT og Rainbow Six er at du jakter på terrorister i Rainbow Six som skyter for å drepe, men i SWAT er hovedmålet ditt å redde liv. Det gjelder også de kriminelle, så å fyre løs er bestandig siste utvei. Selv om du blir nødt til å skyte er det viktig å bare skyte i en arm eller fot for få fyren til å overgi seg. :)

Endret av thecrow77
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg leter etter SWAT 4 Bugs (Gjemme seg i vegger, plasser å ga igjennom vegger osv..) :D

noe sånt, vet dere noe om sånt.

folk som spiller dette på nettet sier ikkno, kan dere noe?? :whistle:

Gjest Slettet+130498
Skrevet

skal du cheate i swat fordi du suger online kan du likegodt la vær og spille spillet!!! hater cheatere online!!!

Skrevet
skal du cheate i swat fordi du suger online kan du likegodt la vær og spille spillet!!! hater cheatere online!!!

Elsker å cheate!

Love cheats!

4ever

det er ikke cheats det er bugs!! følg med litt da!!!

Jeg suger ikke i swat som andre noobs.. vil prøve noe nytt!! :tease:

Kan noen Hjelpsomme bugs i swat 4

Jeg startet denne tråden for buggs!!! :w00t:

ikke for dritt prat. :mad:

Gjest Slettet+130498
Skrevet

å utnytte bugs er i mine øyne cheating.

Skrevet

Jeg ville BARE vite noe om bugs i "SWAT 4" :roll:

hvis dere ikke har noe mening til det, hvorfor er dere her?

Jeg liker bugs og det er også flere som gjør.. :cool:

Jeg ville BARE vite noe om bugs i "SWAT 4" :roll:

hvis dere ikke har noe mening til det, hvorfor er dere her?

Jeg liker bugs og det er også flere som gjør.. :cool:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...