Gå til innhold

Hvilke(n) debuffs synes du er mest irreterende/plagsom?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i at stuns og daze er noe av det værste man kommer borti. De debuffene man får i EPL (?) som varer i en halvtime har jeg heller ikke noe til overs for når jeg er på en char som ikke kan fjerne det. Heldigvis har jeg klart å komme meg til Outlands før EPL i det siste, så jeg har ikke sett så mye til de :)

Lenke til kommentar

Hvis du f.eks er shadow priest kan en counter spell være kjedelig. For f.eks mage er det ikke så farlig, siden man bare kan kaste en annen type spell (hvis man får CS på fire, kan man kaste frost/arcane).

Som prest er viper sting også dårlig nytt.

 

Eller synes jeg stun er dritt. Det føles som om det er flaks. Jeg vet at folk har speccet for det, men siden det skjer random, så føles det for tilfeldig. Hvis noen fearer meg, synes jeg ikke det er så ille siden de faktisk har trykt på en knapp for å gjøre det. Stun er annerledes.

Lenke til kommentar
Hvis du f.eks er shadow priest kan en counter spell være kjedelig. For f.eks mage er det ikke så farlig, siden man bare kan kaste en annen type spell (hvis man får CS på fire, kan man kaste frost/arcane).

Som prest er viper sting også dårlig nytt.

 

Eller synes jeg stun er dritt. Det føles som om det er flaks. Jeg vet at folk har speccet for det, men siden det skjer random, så føles det for tilfeldig. Hvis noen fearer meg, synes jeg ikke det er så ille siden de faktisk har trykt på en knapp for å gjøre det. Stun er annerledes.

Kidney shot og hammer of justice er ikke random

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...