Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kom til å tenke på noe...

 

Når man går opp til en fiende i MGO bakfra for å knekke nakken hans i ekte MG-style, vil man ikke da bli synlig på den andre spillerens skjerm lenge før man får skjansen? :ermm: I så tilfelle så blir vel skytevåpen av ymse art det eneste brukbare?

Noen som har linker til artikler som beskriver dette problemet, og eventuelt hvordan det løses?

 

Oh, by the way: Blir det en Gamer.no MGO Beta Klan her eller? :blush: *dådyrøyne*

Lenke til kommentar

Er så jævlig skeptisk til spillet her. Virka så arkade med at man kunne skyte ett helt magasin inn i hverandre og alt som skjedde var at de rista, og så sprang fienden videre :o

Er så merkelig med spill hvor kuler ikke er så skadelig, blir man truffet av ei kule så merker man det.

Lenke til kommentar
Betaen kan lastes ned nå! Du finner den under "latest" på PS Store, ogdet er en fil på 750 mb sånn ca. Så er det bare og vente til 21. Tror forresten for de som måtte lure, at PS Store oppdaterer seg klokken 12.

 

Kick ass! Ser ut som det er en del patcher som må legges inn før mandag

i tillegg. Best å sette i gang. :D

http://www.ps3fanboy.com/2008/04/17/length...al-gear-online/

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
Betaen kan lastes ned nå! Du finner den under "latest" på PS Store, ogdet er en fil på 750 mb sånn ca. Så er det bare og vente til 21. Tror forresten for de som måtte lure, at PS Store oppdaterer seg klokken 12.

 

Laster ned nå :p

Gleder meg til å se på menyen og sånn ;D

Lenke til kommentar

Når man går inn på start game får man først en rettighetserklæring som man svarer accept på, så får man en beskjed om at man må oppdatere MGO til versjon 1.01. Denne kan man laste ned via HTTP eller peer to peer (bittorrent).

 

Via HTTP fikk jeg network error med en gang, via torrent fikk jeg det etter et par minutter med nedlasting.

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Jeg fikk også error da jeg prøvde HTTP, men Torrent-varianten ser ut til å fungere litt bedre. Har riktignok fortsatt bare fått ned 7% i skrivende stund, og har en hastighet på 150-180KB/s, det fungerer så langt i allefall. Får krysse fingrene. :p

 

Tips: Hvis dere får "Network Error" etterfulgt av en beskjed om å avslutte spillet hver gang dere har trykket på at dere godtar lisensavtalen kan det hjelpe å skru av/på PS3en. Det holdt ikke å bare avslutte spillet og starte det på nytt hos meg i allefall.

 

edit: skrivefeil og omformulerte litt

Endret av Juke
Lenke til kommentar

Aight, skal prøve det.

 

Edit: Hmm, nei, nå har den slått seg fullstendig vrang. Enten er det

den store pågangen som forårsaker det, eller så er det modemet / routeren min som ikke liker instillingene til MGO.

 

Får håpe det roer seg i løpet av dagene opp mot starten av betaen. :hmm:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...