Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Europa får en Limited Edition også. Jeg fikk forhåndsbestilt en fra Spaceworld på fredag. Den skal inneholde den ekstra Blu Ray platen med noen making-of dokumentarer også videre. Men så vidt jeg forsto det så skulle den også komme med en liten figur av Solid Snake.

 

Det kommer sikkert en pressemelding eller noe fra Konami ut i uken. Ryan Payton har jo tydeligvis ikke hatt tid til å legge ut den nye podcasten, så det er nok mye det har og gjøre på.

 

Edit:

Det skal visst bare være 450 eksemplarer av den nevnte utgaven.

Men hvordan veit Spaceworld om LE i Europa når ingen andre gjør det? :/

 

Jeg vil gjerne forhåndsbestille den, men vil ha den oppe på en eller annen nettside før jeg tror det.

 

450 eksemplarer i Norge, eller, god forbid, i hele Europa?

 

 

Grunnen til at Spaceworld vet om det har nok noe med at det er de som skal selge spillet videre til forbrukerene/spillerene. For øyeblikket er det bare på forhandlingsplanet etter å ha snakket med de igjen i dag, fikk lest mailen så det er ganske nøyaktig det med innholdet. Det er sannsynlig at dette ikke har dukket opp noe om denne utgaven på internett fordi at det ikke er laget en skikkelig avtale enda. Videre så mener jeg å huske at Kojima har sagt at han synes synd på Europeere ettersom at vi har måttet vente mye lenger på de tidligere MGS utgivelsene, og at han derfor ville gjøre noe spesielt for oss i denne omgang. Dette kan selvfølgelig være feil for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

Det er jo avhengi av hva du ser på som en fordel. Jeg for min del foretrekker å få så mye som mulig. I og med at MGS 4 kommer til være et av 2008 mest ettertraktede titler som blir utgitt, så er det ekstra kjekt for meg å kunne se hvordan spillet ble laget. Men man får ikke noe mer gameplay eller noe lignende.

Lenke til kommentar
her har dere sony/konami i eit nøtteskal..:D

SÅ dumt går det ann å bli..!

 

 

viss dette stemmer, så ler x360 gameren i meg seg skakk akkuratt nå...

LOL WTF, lame. Noen ganger skjønner jeg ikke hva dem tenker med. Men men, er vel overstått på 5min uansett.

 

I oppladningen til MGO kan det være smart å ha ett navn klart. Her er en snedig "offisiel" mgs navne generator. Kodenavnet mitt ble "Genius Pirahna"

"Your code name for this mission will be Lancer Hedgehog" :cool:

Lenke til kommentar

gå hit og registrer deg: https://id.konami.net/

 

Men når jeg skal lage game id får jeg bare:

 

Please enter a GAME ID password 4-16 numbers in length.

Please enter a GAME ID password (Reenter to confirm) 4-16 numbers in length.

 

Selvom passordet mitt matcher nevnte kriterier. Har prøvd alt mulig men får det ikke til.. :(

 

Får du det til menace? Fikk Konami ID men Game ID nekter plent å registreres

Endret av kremkatten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...