Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Jeg fikk invite til BETA med at en her på forumet hjalp meg på konami sin side, bare på japansk.... Spiller jeg med dere da da? :dontgetit:

 

Ja, det hadde jo vært kjekt. Tiden vil vise ;)

 

Nei, man kan ikke spille nå. Nedlasting av klient fra 17. april, spillingen starter 21. april og varer til 6. mai.

 

(Og ja, jeg prøvde akkurat min egen kode bare for å være helt sikker...)

Hvor der det man skal skrive inn koden sinn, japansken min er litt rusten nå fortiden :p

 

Account management -› valg #2 -› valg #2

Når jeg skrev inn koden så kom det litt på japansk, jeg vet ikke hva som står der, men trykket bare "OK" som jeg antar det var og kom tilbake til kode greiene... Prøvde 2 gange,r samme meldingen kom opp, jeg får følelsen av noe er feil :S

 

Det kommer bare opp en feilmelding. Jeg tror ikke det er mulig å bruke koden før den 17 april. Vi får smøre oss med tålmodighet så lenge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sykt at dere tørr. :grin: Ville ikke tatt sjangsen på å bli bannet fra PSN bare for å kanskje få en forsmak på MGS Online. :p

 

Hva har Home med Metal Gear Online å gjøre?

 

Jeg har bare signet opp til den japanske betaen av MGO. Kan ikke i min villeste fantasi se at det skulle være grunn til å bli bannet fra PSN.

 

Ja :D

EDIT: Jeg blir lei meg hvis koden min ikke funker :cry:

 

Kodene skal jo i teorien funke. Den som lever får se.

 

Når betaen er ute får dere ta og adde meg på PSN så vi kan snoke rundt og knekke nakker sammen. :thumbup:

Endret av GETINTHEVAN
Lenke til kommentar

Fra The Sixth Axis:

 

'Any member who has signed up to the Japanese PSN with fake or invalid details will be flagged at this point and their PSN accounts suspended pending further enquiries, in addition all beta members have to fill out an initial beta slip sent to their registered Japanese address. If they fail to return this beta slip, their access to the beta programme will become suspended.

 

It goes on: 'It is our effort to only offer beta testing to qualified individuals who can offer us quality assurances on the beta versions of any of our software. Members abusing this system will be reported to Sony (worldwide) and it will be our request that such accounts or sub accounts will be banned from participation in ANY beta program in future and in cases where information supplied is fraudulent access to the relevant PSN networks will also be restricted to them.'

 

Som de sier, sucks if true! :shrug: Håper ikke de vil starte en crack-down på ALLE falske kontoer nå her etter.

Lenke til kommentar
Konami has told Eurogamer that it will be announcing its European Metal Gear Online beta plans "shortly".

 

Its comments follow (at a safe and undetectable distance) word earlier that sign-ups to the MGO beta in Japan appear to be inaccessible to those of us with Western-originating IP addresses.

Kilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...