Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Europa får en Limited Edition også. Jeg fikk forhåndsbestilt en fra Spaceworld på fredag. Den skal inneholde den ekstra Blu Ray platen med noen making-of dokumentarer også videre. Men så vidt jeg forsto det så skulle den også komme med en liten figur av Solid Snake.

 

Det kommer sikkert en pressemelding eller noe fra Konami ut i uken. Ryan Payton har jo tydeligvis ikke hatt tid til å legge ut den nye podcasten, så det er nok mye det har og gjøre på.

 

Edit:

Det skal visst bare være 450 eksemplarer av den nevnte utgaven.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar
Europa får en Limited Edition også. Jeg fikk forhåndsbestilt en fra Spaceworld på fredag. Den skal inneholde den ekstra Blu Ray platen med noen making-of dokumentarer også videre. Men så vidt jeg forsto det så skulle den også komme med en liten figur av Solid Snake.

 

Det kommer sikkert en pressemelding eller noe fra Konami ut i uken. Ryan Payton har jo tydeligvis ikke hatt tid til å legge ut den nye podcasten, så det er nok mye det har og gjøre på.

 

Hvilken Spaceworld? Isåfall, her i Oslo?

Lenke til kommentar
Aner jeg en liten spesialbehandling av oss fra Europa her? Synes vi har fortjent det etter lang tid med undertrykkelse fra Sony! :p

 

 

Får håpe at sony tar oss i europa alvorlig nå! Syntes dette er et lite tegn på at vi også blir respektert nå.. Anyway dette blir utrolig bra med beta og at den er åpen!!! :dribble:

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Europa får en Limited Edition også. Jeg fikk forhåndsbestilt en fra Spaceworld på fredag. Den skal inneholde den ekstra Blu Ray platen med noen making-of dokumentarer også videre. Men så vidt jeg forsto det så skulle den også komme med en liten figur av Solid Snake.

 

Det kommer sikkert en pressemelding eller noe fra Konami ut i uken. Ryan Payton har jo tydeligvis ikke hatt tid til å legge ut den nye podcasten, så det er nok mye det har og gjøre på.

 

Edit:

Det skal visst bare være 450 eksemplarer av den nevnte utgaven.

Men hvordan veit Spaceworld om LE i Europa når ingen andre gjør det? :/

 

Jeg vil gjerne forhåndsbestille den, men vil ha den oppe på en eller annen nettside før jeg tror det.

 

450 eksemplarer i Norge, eller, god forbid, i hele Europa?

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke kalle det å "spoile" gameplayet. Den 15 minutters gameplay walkthrough filmen (ligger på PS Store) må jeg innrømme viste mye. Men det er det vi er ute etter. Vi veit jo sånn halveis hvordan det kommer til å bli. Bare ta MGS3 og legg til et par ting så har du gameplayet til MGS4.

 

Spoiling av storyen vil jeg nok innrømme at hadde vært ille, men ikke gameplay.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...