Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta


tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg forsto det, så må alle sammen registrere seg hos konami for å få IDen osv. Dette er jo trossalt en beta hvor de vil få direkte tilgang til testerene, noe de ikke har om den bare var å laste ned fritt. Jeg har uansett laget meg en ID bare for å være på den sikre siden når betaen blir utgitt. Er kjedelig å komme den 21. og ikke få spille fordi at du ikke har en Konami ID.

 

EDIT:

Da ser det ut til at betaen kan lastes ned i USA. En del forum har tatt helt fyr, og for øyeblikket er det opp til flere som laster ned betaen. Har sjekket vår egen Europeiske PS Store uten å finne noen nedlastning. Forhåpentligvis vil den snart komme opp der også!

 

EDIT2:

Betaen som ble lastet ned i USA er ikke mulig å bruke offline. Man kan med andre ord ikke gå inn der å lage rollefiguren sin, sjekke ut våpen og banene dessverre. Men dette kan ha noe med at de serverene ikke er oppe enda, så om vi er dyrisk heldig så vil alt dette være mulig i løpet av morgendagen. Hvis ikke får vi bare vente til 21.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

I USA må man ha en kode for å få tilgang til betaen. Denne får man da om man forhåndsbestiller MGS 4 og får med MGS Saga 2.0. Hvis man går inn på PS Store, for så å gå inn på Transaction tullet så er det det nest øverste valget, der inne skal man sette inn koden.

 

jeg tror som sagt at alle som vil være med på betaen må registrere seg hos Konami. De vil selvsagt ha kontroll over hvem som spiller for også å kunne spørre etter feedback. Dette vil nok ikke være mulig om den var skikkelig public.

 

Når betaen kommer så blir det å innstalere spillet, laste ned en eller flere oppdateringer, innstalere den. SÅ skal man sette inn Konami ID'en og passordet sitt. Først da får man tilgang til serverene.

 

EDIT:

For de som er interreserte, så skal den amerikanske betaen hvertfall, ta opptil 1,5 gb med plass.

Endret av DeNile
Lenke til kommentar

Det vil ikke være nødvendig å sette opp "Konami ID" før man trenger den i spillet.

Ifølge IGN setter man opp Konami ID via spillet etter at man har installert det. :thumbup:

Jeg tipper det vil være lurest for å unngå krøll i mellom systemene.

Kilde.

 

Once installed, players will need to sign up for a Konami ID, which will be launched from the beta itself. This will allow players to create their Game ID as well as take part in Konami community functions.
Endret av XDamage
Lenke til kommentar

Ja, men da må du ha en kode, så går du inn på Account Manager, og ett sted der kan du skrive inn koden.

 

To download the Metal Gear® Online Beta from the PLAYSTATION®Network:

 

1. Open a Master Account on the PLAYSTATION®Network (or use an existing Master Account)

2. From the PLAYSTATION®Network icon on the XMB, select ‘Account Manager’

3. Enter ‘Transaction Management’

4. Select Redeem PLAYSTATION®Network card or Promotional Code.

5. Enter voucher code. Please note that the voucher code is case-sensitive and must be entered exactly as displayed.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Ikke for å virke negativ, men jeg tror aldri MGS kan bli noe onlinespill for min del. For meg er og blir MGS et singelplayer spill. Jeg vil ikke dele det med noen andre :!:

 

Jeg har spilt Metal Gear Solid 3: Subsistance online. Der spawnet det frem pappesker (som var tomme) på forskjellige steder. Hvis man skjøt på dem skjedde det ingenting, men hvis du "tråkket" på dem gikk de i stykker. Funker nok på omtrent samme vis i den nye online-delen.

Lenke til kommentar
Ikke for å virke negativ, men jeg tror aldri MGS kan bli noe onlinespill for min del. For meg er og blir MGS et singelplayer spill. Jeg vil ikke dele det med noen andre :!:

Jeg er enig, men MGO Betaen blir en god mulighet til å prøve ut kontrollene, og se hvordan MGS4 kommer til å se ut in game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...