Gå til innhold

Nytt skytespill type skyt nesten alt som beveger seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Nå er det på tide med nytt skytespill. ønsker da skytespill av typen skyt nesten alt som beveger seg nytt eller gammelt har ikke noe å si bare det er bra.

Spill jeg har:

call of duty 4

crysis

far cry

battlefield serien

f.e.a.r

spilter cell serien

kane & lynch

takker for svar

mvh

..christer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stort tema dette.

Men anbefaler deg å teste ut "Call of Juarez" dersom du har lyst på noe mer eventyr/story rettet skyte spill. Den har fått bra revy for det meste, untatt her.

Selv så digget jeg spillet.

Endret av AvidGamer
Skrevet

The king of the king

Duke Nukem 3D!!!!!!!!!

spiller det HELE tiden blir aldri lei, når har det kommet en oppgradert versjon som forbedrer grafikken mye

Skrevet

Serious Sam er nevnt, men verdt å nevne flere ganger. Personlig syns jeg Second Encounter er best. Siste banen er knallrå. Stilig musikk og over 500 fiender. Får nesten lyst til å spille den banen igjen nå.

Skrevet (endret)

Litt morsomt at du vil ha spill der det gjelder å skyte på alt som beveger seg og nevner at du har Splinter Cell? :p

Mine favoritter: (og jeg liker ikke engang FPS noe særlig)

Doom 3

Quake 1

Quake 3: Arena (null historie, bare fyre løs på alt som beveger seg)

Unreal Tournament 1 og 3

Half-Life (personlig likte jeg ikke HL2, men jeg er visst suverent i mindretall)

Clive Barker's Jericho (obs! Clive Barker... syk, syk mann.) :devil:

Clive Barker's Undying

Blood (eldgammelt, men tittelen sier jo sitt.)

Total Overdose (GTAIII + bullet-time + tequila = genialt spill)

Team Fortress 2 (kan kjøpes veldig billig på Steam)

Hellgate: London (stort sett tredje person, men Marksman kan spille i førsteperson)

Conflict: Global Conflict

Ghost Recon (originalen, på PC)

Endret av thecrow77
Skrevet

Hva er så galt med Jericho? Greit de survival-eventene ble litt for kjedelige (spesielt siden spillet av en eller annen grunn bare registrerer tilfeldige tastetrykk, så jeg må gjennom dem femten, tyve ganger før spillet forstår at jeg har trykket rett tast hele tiden), men resten av spillet er svært bra. Folkene på laget har for engangs skyld personligheter, fiendene er interessante, historien meget bra, grafikken holder mål og så videre og så videre. Men det er som klart fra Clive Barker, og han er en meget syk mann som burde tvangsinnlegges og få fine, små piller til frokost, middag og kvelds. :p

Skrevet
Hva er så galt med Jericho?

- Folkene på laget har for engangs skyld personligheter,

- fiendene er interessante,

- historien meget bra,

- grafikken holder mål og så videre og så videre.

Vel, grafikken er grei men det bryr meg egentlig ikke. Snu opp ned på tre andre påstandene så er jeg med ;)

Skrevet

Det beste er bare å ta en tur til Gamespot eller IGN, klikke på review, sorter etter score og vis kun FPS, direkte link:

http://www.gamespot.com/reviews.html?type=...amp;sortdir=asc

På Wikipedia er det liste over åpne og freeware FPS:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_free_...person_shooters

Disse fant jeg ikke i listen, men kan være verdt å nevne:

*xreal, under utvikling

*True Combat: Elite (anbefales!)

*Western Quake (veldig moro, minner litt om CS med Western setting:)

Skrevet

Serious Sam er genialt, og Second Encounter meget bra. Serious Sam 2 derimot fikk for stort budsjett og prøvde for hardt uten helt å få det til. En skuffelse for mange oss gamle fans. De forrige er bare å fyre løs på alt som beveger seg (skjønt jeg kom ganske langt kun med å bruke motorsag), men i SS2 blir det for innviklet med historie, kjøretøy og alt det tullet der. Det enkle er ofte det beste. :) Du får forresten Serious Sam Gold med både Serious Sam og Serious Sam: Second Encounter ganske billig nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...