Gå til innhold

Ny racingsimulator fra SimBin (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den nettsiden har sett slik ut en mannsalder dessverre. Det siste vi hørte var at THQ ikke ville gi ut spillet og SimBin måtte finne ny utgiver, noe jeg tviler på at de har gjort. :(

 

Jeg tror ikke konsoll er det rette stedet for GTR altså. Alt for lite NOS og karriere modus. Man har jo alle baner og biler åpne fra start i GTR2, pluss 3 timers (og 24 timers) løp. Kan tenke meg ramaskriket hvis noe slikt skulle ut på konsoll. I tillegg er det alt for vanskelig for folk, spesiellt på pro modus.

Men GTR Evolved blir nok et sikkert kjøp. Kan faktisk bare blåse i å kjøpe Race 07 og, siden alt content der er med i spillet :) Good shit.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan de ikke lage et Formel 1 spill istedenfor? F3000 i Race 07 er noe av det beste jeg har kjørt (ser vi bort ifra Grand Prix 4) på pc. Men jeg må ha mer fart, mer spenning og ikke minst ett lass med pitbabes! Gi meg F1!

 

Men dette skal nok også kjøpes :)

 

De beste "F1-spillene" til PC er mods til GTR2 og rFactor.

Men pitbabesene må du nok se langt etter ;)

Lenke til kommentar
Den nettsiden har sett slik ut en mannsalder dessverre. Det siste vi hørte var at THQ ikke ville gi ut spillet og SimBin måtte finne ny utgiver, noe jeg tviler på at de har gjort. :(

 

Jeg tror ikke konsoll er det rette stedet for GTR altså. Alt for lite NOS og karriere modus. Man har jo alle baner og biler åpne fra start i GTR2, pluss 3 timers (og 24 timers) løp. Kan tenke meg ramaskriket hvis noe slikt skulle ut på konsoll. I tillegg er det alt for vanskelig for folk, spesiellt på pro modus.

Men GTR Evolved blir nok et sikkert kjøp. Kan faktisk bare blåse i å kjøpe Race 07 og, siden alt content der er med i spillet :) Good shit.

Skulle gjerne hatt det på PS3, synes det er en uting at "hardcore" bilspill kun skal være til PC. Eks. LFS og Race 07.

 

På tide vi PC folk får et bra, eksklusivt spill for engangs skyld. Vi trenger flere slike. :)

Dere/vi har mange av dem.

 

Så jeg får ikke lov å spørre hvorfor han syns de er best?

det må være lov å sammenligne styrker og svakheter i forskjellige bilspill ja, ellers blir det litt meningsløst og man lærer lite om dette.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
GTR Evolution blir simulatorspesialisten SimBins største spill noensinne.

 

 

 

Les mer

 

Jøss, jeg har oppfatta det mer som en mindre addon til Race07.

Litt drøyt av de å kalle den tidenes største Simbin spill når det egentlig er en addon, selv om tilsammen blir det stort. Er vel egentlig ikke en Ny racingsimulator - det er vel ekstra materiale til/på et eksisterende spill.

Og så langt har de bare annonsert en bane. Selv om bare når det gjelder Nordschleife er understatement... Er jo fantastisk at det endelig kommer en offisiell Nordschleife til PC igjen. Lenge siden Grand Prix Legends versjonen som senere har blitt modifisert til GTR, GTR2, Race07, rfactor osv.

19 tracks in over 40 different layouts - Race07 har ifølge Simbin 32 variations så kanskje noe mer enn bare Nordschleife inkludert.

Det har vært observert en Race07 demo med Vauxhall British Touring Car bil på steam som forsvant nokså kjapt, så forhåpentligvis dukker BTCC også opp til Race07 etterhvert.

Simbin har jo også bl.a. lisens på Koenigsegg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...