Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog 'n Showcase: Toyota Celica T20 - FAKTISK OVER 2000 BILDER I DENNE TRÅDEN! - [Update: desember 2010]



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra dere kommer med kritikk til dette.. :) Som sagt rettet jeg på krøllene og skrukkene, så det ser bedre ut nå. Veldig vanskelig å trekke dette 100% da et er null strekkbarhet i alcantaraen jeg har brukt.

 

Det er den fargen jeg skal bruke i dørene, så jeg måtte prøve med midtkonsollene også. Er jo null stress å ta det av igjen, om jeg ikke er fornøyd. Men det ser faktisk bra ut. Fargerikt, og spesielt. Ingen som har slikt fargetema i bilen!

Lenke til kommentar
Jepp, er litt skeptisk til tanken... Bra jeg får kritikk her nå da! :)

 

 

Hva hadde dere tenkt om dere hadde sett en godt gjennomført Celica med slike planer som jeg har?

Ikke for å være frekk, men det du trakk ble for dårlig til å holde. Det er ikke i nærheten av standarden på resten av bilen. Det hadde vært skikkelig kult om alt var skikkelig gjennomført, men da ville jeg heller hatt svart skinn eller vinlyl med påsydde orange sømmer langs kanten, så matcher det girstang etc og ser ut som en SKIKKELIG dyr sportsbil :D

Lenke til kommentar

Veit dere hva? Det går jeg for! Har vært skeptisk til tanken lenge, så vi går for oransje sømmer igjennom det hele. Det gjør også saken med å trekke panelene 1000304% enklere også. med hva med dørene? Bør jeg gå for det jeg har planlagt hele tiden der også? Altså en hel del i døra som er trukket i den alcantaraen. (Ei pute i midten ca)

 

Veit at jobben med det ene panelet ble laber. Som sagt så ser det enda værre ut på bildene jeg har gitt ut til dere her, da jeg har fikset opp i litt skrukker og gjørt hjørnene penere.. Men vil nok tro at tykke oransje sømmer på svart vinyl vil se "proffere" ut! Kom gjerne med flere bilder som illustrerer slike sømmer for meg! Bildet fra Zeus. kommer jeg til å få våte drømmer av! *sikle*

Lenke til kommentar

Han har brukt oransj alcantara(Comfort Suede), og den er tilnærmet lik det jeg har. De ser klin like ut. Mulig hans er hakket lysere enn den jeg har.. :)

 

Men helt enig i at skinn med sømmer får en mye mer profesjonell og stilren stil. Jeg er faktisk ikke ute etter å ha et "skrikende" inderiør heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...