Gå til innhold

TG08: Dag 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De andre artikklene har jo kommet ut dagen etter. Dag 4 burde ha kommet idag, og dag 5 burde ha kommet ut i morgen hvis de skulle fortsette på samme måte som de første artikklene.

Artikkel fra dag 5 kommer nok dessverre ikke, med tanke på at Dahl (forfatteren av artiklene) dro hjem lørdag kveld. :p

Nå er det vel heller ikke så mye å nevne fra den dagen...

Lenke til kommentar
noen som er med på en hw rekke i dreamhack til sommern 08?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Dreamhack

 

Skal tenke på det...

 

Count me inn!

 

 

Siden jeg (på grunn av treige postbanken) gikk glipp av årets TG (noe som har irritert meg noe sykt mens jeg har lugget her å kjedet meg fordervet på Budorfjellet rett ved Vikingskipet) så satser jeg på å få dratt på DreamHack til sommeren :)

 

Har dog aldri vært på DH før, så hvordan er det sammenlignet med TG?

Er det samme kvalitet over arrangementet? Hva er dårligere / bedre?

 

Siden jeg er på hytta, og surfer i sneglehastighet på min N95 (så jeg klarer ikke å surfe etter informasjon osv selv). Kunne ikke noen fortalt litt om DH, når og hvor er det? Pris? Når kan én bestille billetter? Hvor stor er plassen? Osv.. Det hadde vært flott! :)

 

Det blir kanskje veldig 'off-topic', så kanskje noen kunne tatt seg tid til å opprette en egen tråd om det? :)

Hvor dere skriver all mulig informasjon om og rundt DH!

 

Det hadde vært flott!

Og husk å poste linken til tråden her:-P

Lenke til kommentar
Med et speilreflekskamera er ikke spøkelsesbevegelser noe problem, litt bevegelse i bildet kan og være en bra ting, da gjør du bildet mer levende og det er lettere å sette seg inn i en evt situasjon.

 

Med blitz blir bildene kalde og stillestående, bra for dokumentasjon, men det viser ikke lyssettingen skikkelig.

 

Speilrefleks gir deg ikke automagisk bra bilder i dårlig lys. Jeg tror du bør ta en titt på http://en.wikipedia.org/wiki/Aperture, og lese litt om hvordan ting fungerer.

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
og jeg mistenker at utseendet til jentene har en god del med det å gjøre...

Kødder nå :p

 

Vi som sitter på samme rekka bestilt en god del Panther... og det er ikke fordi Pantheren smaker godt kan du si :p

 

Jeg prøvde å bestille jeg, men da kom et en gutt. Var like før jeg nekta å betale.

Lenke til kommentar
og jeg mistenker at utseendet til jentene har en god del med det å gjøre...

Kødder nå :p

 

Vi som sitter på samme rekka bestilt en god del Panther... og det er ikke fordi Pantheren smaker godt kan du si :p

 

Jeg prøvde å bestille jeg, men da kom et en gutt. Var like før jeg nekta å betale.

 

 

haha ser den !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...