Gå til innhold

Min Xbox er sliten


Core-1

Anbefalte innlegg

Har den siste tiden opplevd mange røde lys(første gangen klarte jeg og lese meg fram til at det var overopheting) trur det var 2 lys(3 lys har fortsatt ikke kommet, men det er vel den absolutte slutt....

 

har i dag opplevd 2 lys 3 ganger!

 

er egentlig ikke det som er spørsmålet, hva jeg skal gjøre med RROD, men om noen her vet om et bra tilbud, mest sannsynlig går jeg for arcade, men sikler litt på 120 GB HD og....

 

noen som har noen tips

 

og til alle som leser, ha en fortsatt fin Langfredag...

 

Hilsen Jonas

 

P.S har planer om og sette maskinen i glassmonter etterpå:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke no moddings her nei :cool:

 

du ga meg faktisk en ide, kansje jeg skal ringe MS, men trur jeg venter

til det virkelig skjer, må jo ha noe og gjøre eller så løper jeg på veggen :wallbash:

 

merker nå at jeg kommer til og savne den....

:blush:

Endret av joarn2
Lenke til kommentar
Dere som har xbox 360 mer RROD, og som har åpnet maskinen og mistet garanti. Selg maskinene til meg, så har jeg litt å pussle med ;)

 

 

Det er ikke så veldig vanskelig å ordne opp i RROD på egen hånd, det er bare å følge en enkel video på youtube så får du aldri mer noen røde lys på konsollen.

Lenke til kommentar
Dere som har xbox 360 mer RROD, og som har åpnet maskinen og mistet garanti. Selg maskinene til meg, så har jeg litt å pussle med ;)

 

 

Det er ikke så veldig vanskelig å ordne opp i RROD på egen hånd, det er bare å følge en enkel video på youtube så får du aldri mer noen røde lys på konsollen.

 

Lol, ja det stemmer det... Har du testet det selv?? Det er ikke bare å følge den videoen, men du kan gjøre det, og håpe på det beste. Det finnes mye bedre guider der ute, med riktig mål på skruer og skiver osv, noe som er veldig VIKTIG for å ikke ødelegger cpu og/eller gpu ;) Men ingen gir deg garanti for at boksen blir bra...

Lenke til kommentar

Eneste problemet jeg har hatt med RRoD var etter jeg gikk lei av håndkletrikset. Ringte inn, boksen kom dagen etter, og en uke etter det igjen kom kjeksboxen tilbake. ^^

 

Ellers har jeg fått RRoD nå og da siden strømmen gikk og kom tilbake med en gang. Da er det bare å skru den av, koseprate med den, så skru den på igjen. Det virker. ^___^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...