Gå til innhold

Hva er ditt mål før Wrath of the Lich King kommer ut?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Få warrioren, roguen, warlocken og hunteren opp til 70, for å kunne har litt valg for hvilken klasse jeg skal velge å satse på til WOTLK. Og evt skaffe litt PVPgear til dem.

 

 

Ellers, når det kommer til forhåpninger til WOTLK, så håper jeg de gjør om litt på PVP fra sånn det er i dag. Gjøre det til en mellomting melloom sånn det var på 60, og sånn det er nå. Skal ikke gå an å oneshotte folk uten helt sykt imba gear, men vil ikke at en fight skal kunne vare i 10 min heller...

Lenke til kommentar

Mine mål:

 

Drepe Illidan på priesten, samt få se deler av sunwell. (helst drepe Kil'Jaden så klart)

 

Bli 70 med både mage (60atm) og paladin (30 atm), og kanskje druid (40ish atm, som skal ha epic flightform + herbing/mining etterhvert). Stresser ikke med druiden da jeg har access til både miner og herbers på andre accounts.

 

Planen er minst 50 med paladinen, samt 63-64 med magen den neste uka, mens vi enda har vinterferie. Har en del skolearbeid jeg burde gjøre dog :p (Privatisteksamen i mattematikk og engelsk, samt ett par prøver rett etter ferien.)

Lenke til kommentar
Mitt største mål slik sett er å skjønne fnugget av WoW. For ærlig spiker, det er forferdelig mye jeg ikke skjønner med spillet selv den dag i dag som level 60. Trodde klokskapen kom med levlene men er fremdeles grønn som en fersk hodekål på WoW feltet.

 

Du lærer noe nytt hele tiden egentlig :)

Lenke til kommentar

Ser ikke no anet og gjøre en og forberede meg på og lvle igjen. og starte queste får nye classen.. noen som vet om det kommer til og bli et langt og vanskeli quest eller? noen som vet hvrodan det kan bli og ka lvl me starte på?

 

You dont say, å spille WoW er som å lære å sykle, du lærer noe nytt hele tiden men har du først lært det sitter det og, vel, i alle fall nesten fast.

 

 

Er det ikke litt farli og feare da? plutseli ninja puller en av de fearede mobsa noen andre mobs så er det unødvendi wipe? :p

 

Mitt største mål slik sett er å skjønne fnugget av WoW. For ærlig spiker, det er forferdelig mye jeg ikke skjønner med spillet selv den dag i dag som level 60. Trodde klokskapen kom med levlene men er fremdeles grønn som en fersk hodekål på WoW feltet.

 

Du lærer noe nytt hele tiden egentlig :)

 

Tror det sitter nogså bra fast. men viss du slutter og starter opp igjen ville jeg nesten tro d tar litt tid til og komme inn idet igjen gjore vertfall det får meg :p

Lenke til kommentar

Kontroll på Fear? Bruker Fear i nødløsninger eller områder jeg vet mobben ikke kan pulle. Fear pluss CoEx. Men hva legger du egentlig i å kontrollere fear?

 

Anyways. Målet mitt før neste expansion. Få opp min eneste karakter til lvl 70, så er jeg fornøyd.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...