Gå til innhold

Hva er ditt mål før Wrath of the Lich King kommer ut?


Anbefalte innlegg

Regner med at jeg har kommet meg til Level 70

med min Level 68 Human Paladin innen Wrath of the Lich King kommer ut.

Ser heller ikke bort fra at jeg har skaffet meg en Flying Mount innen da.

 

Jeg har også en Level 44 Blood Elf Hunter,

og denne skal jeg ha opp til minst Level 68 før expansion kommer ut.

 

Så var det den jævla kyllingmounten som Blood Elfs får da :hm: .

Spørs om jeg ikke blir nødt til å grinde reputation med Orgrimmar,

så jeg kan få meg en Wolf.

 

Har du noen mål før Wrath of the Lich King kommer ut,

og i så fall - Hva er de?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel ikke akkuratt som mål å slutte med wow før wotlk, mer å slutte når jeg føler at jeg ikke gidder mer, men helt ærlig, så sitter jeg heller å spiller og koser meg på VT, enn å sitte alene å glane på tven.

Ser ingen grunn til å slutte når jeg ikke har noe annet å fylle dødtiden med.

Endret av Guka
Lenke til kommentar

Nolife to the max og hitte 80 med enten magen eller locken, har ikke bestemt enda. Kanskje jeg har levlet twinken til 70 før exp kommer. Når jeg er på 80 skal jeg queste videre og utforske Northrend videre så kanskje pvp'e for å få beste gear mulig (utenom arena :/), som vil si whatever Season's avaliable. Etter det skal jeg vel levle en av de andre char's opp. Og kanskje levle en death knight. Vi får se om DK, skal lese litt om det og se videoer og slikt.

 

:yes:

Lenke til kommentar

Komme meg til level 68 innen Lich king kommer kanskje? Får se hvordan det går, vil og ha meg epic mount og flying mount når den tiden kommer men tar det som det kommer.

 

Skal forøvrig ikke ha Lich king ekspansjonen med en gang den kommer ut, fult av folk som skal gjøre det samme i samme område. Venter heller noen månder før jeg investerer i ekspansjonspakken så tynner det seg litt mer ut.

Lenke til kommentar
Skal forøvrig ikke ha Lich king ekspansjonen med en gang den kommer ut, fult av folk som skal gjøre det samme i samme område. Venter heller noen månder før jeg investerer i ekspansjonspakken så tynner det seg litt mer ut.

Det at alle skal gjøre det samme blir ikke noe problem, var ikke noe problem når TBC kom ihvertfall. Var egentlig bare positivt spør du meg, det å finne group til instance og group quests var ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Er ikke gruppequestene jeg er mest bekymret for, det er Blizzard slakte quester. 200 stk som skal gjøre samme "collect X shitheads" quester samtidig med bare et begrenset antall mobs tilgjengelig. Morsomt.

Var ikke noe problem å gjøre de questene heller. Mobsene respawnet relativt fort så det var null stress.

Lenke til kommentar
Det at alle skal gjøre det samme blir ikke noe problem, var ikke noe problem når TBC kom ihvertfall. Var egentlig bare positivt spør du meg, det å finne group til instance og group quests var ikke noe problem.

 

Kommer vel an på serveren, og på min var det ganske ille da TBC kom, halve serveren løp rundt og jaktet på de samme fel orcene og skulle plukke det samme scrap metallet. Og gruppequester og instance gjør man uansett med guildet hvis man kan.

 

Hva jeg har som mål før expansionen kommer er vanskelig å si, så lenge det ikke er satt noen dato, men jeg har ett visst håp om få lvlet en karakter av hver klasse til 70, og utvida guildet så vi kan gå over på 25-manns.

Endret av Snor
Lenke til kommentar
Var ikke noe problem å gjøre de questene heller. Mobsene respawnet relativt fort så det var null stress.

 

For å sitere Posten reklame "nja, skeptisk" :p

 

Nei får holde meg til TBC en stund til, men får se, om det er overkommelige krav for å få hero klassen skal man ikke se bort fra at det blir investering med en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...