Gå til innhold

Hmmm...hva kan Reggie snakke om.......nytt storspill på E3


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på Zelda. Reggie er kjent for å hype ting, så jeg har min tvil om at det er fryktelig stort.

 

 

Men det har lenge gått rykter om Pilotwings og Kid Icarus. Dette virker mest logisk med tanke på at han nevner at Nintendo vil satse på sine nøkkeltitler.

 

Selv tror jeg mest på Disaster: Day of Crisis. På tide vi får dette nå. Vi har ikke sett dette i levende live, bare filmer.

Lenke til kommentar

Å nei... Jeg tenkte akkurat noe veldig fælt. Jeg så på alle svarene i denne topicen og blandet sammen noe av det og SER FOR MEG NÅ:

 

Wii Fit: Featuring Star Fox Team (Som jo kunne vært mulig ifølge good ol' Reggie! Men VELDIG usannsyblig)

 

Ugh... *Shivers*

 

Uansett, back on topic, jeg håper på et skikkelig storslått og fint Star Fox spill. Hadde passa bra på Wii det altså!

Lenke til kommentar

Hvorfor nevner folk Wii Sports 2? Det er ingen "hardcore"-tittel.

 

Angående ikke-spillere så tror jeg også vi gamere skal ha øynene oppe for hva Nintendo kommer med på årets E3. Kan bli mye interessant, tross i at det kanskje ikke er akkurat hva dere ser etter.

Lenke til kommentar

Head tracking?

 

"Noe helt fantastisk" er nok ikke et spill; vil tippe det er en genial tilleggsfunksjon til maskinen som f.eks at maskinen skaper en følelse av ekte 3D

 

Oppdatering: Heh, etter å ha lest kilden er det faktisk et spill det er snakk om - "There's gonna be a big game for the holiday that gamers will want,"

 

...

 

Uansett, Pilotwings eller Wave Race ville vært fantastisk! Begge titlene er store klassikere på N64 for min del - slev om jeg faktisk aldri eide noen av de (de ble riktignok leid ofte - ikke spør) :lol:

Endret av Syv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...