Gå til innhold

Hmmm...hva kan Reggie snakke om.......nytt storspill på E3


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"The gamer is gonna be excited and the expanded audience is gonna be excited."

 

Med resten av røklet inkludert kan det da ikke være snakk om en gammel konsollklassiker?

Du tar det i feil sammenheng. Det han snakket om der er E3, ikke om spillet som kommer rundt jul.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt jeg altså... Jeg syns de skal i alle fall komme med et nytt, godt og gammaldags Star Fox-spill. Med Arwings, og ikke Fox som vandrer rundt på en dinosaur-planet med en stav. Usj, det var failure. Og jeg bryr meg ikke om det kommer noe Wii Fit-lignende eller noe sånn. Jeg vil ha ordentlige spill =)

Lenke til kommentar
Et skikkelig snasent DK adventure spill hadde vært helt konge! De forrige DK spillene i den stilen var jo skikkelig knall. Jeg håper virkelig det er det..

DK hadde vært herlig ja. Bare synd det er så lenge til E3. Har ikke kjøpt noe nytt spill til Wiien siden Galaxy kom. Trenger noe nytt nå!

Lenke til kommentar

Håper selvsagt at det er et Zelda spill til Wii men tviler sterkt på det. Men en etterfølger til Starfox Adventures som var på GC hadde jo vert supert! Det var jo rett og slett et fantastisk spill :)

 

EDIT: Zelda Wii var vel forresten under utvikling en liten stund før Twilight Princess ble sluppet så det er vel kansje på tide at Nintendo slipper et bilde eller to :D

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Et skikkelig snasent DK adventure spill hadde vært helt konge! De forrige DK spillene i den stilen var jo skikkelig knall. Jeg håper virkelig det er det..

DK hadde vært herlig ja. Bare synd det er så lenge til E3. Har ikke kjøpt noe nytt spill til Wiien siden Galaxy kom. Trenger noe nytt nå!

 

Det er på høy tid at Wii får mer kvalitet fra tredjepart. Utvalget er jo fortsatt labert sammenlignet med de andre konsollene, til tross for det ekstreme salget!

 

Vil forøvrig tro flere har started produksjon da, så får vi se på kvaliteten....

Lenke til kommentar

Noe nytt Zelda blir det nok ikke. Hovudhjernen bak Zelda har selv sagt at han tror på enda ett Zelda spill til Wii, men jeg tviler på det kommer i 2008!

 

Det blir nok en oppfølger til ett stort spill fra en av de tidligere konsollene, men Wii Sports 2 blir det ikke! Det forige var jo noe drit man fikk med konsollen som for min del jeg kunne klart meg uten! Er ikke så godt at det fortener en oppfølger :p

 

Men til slutt bør det nevnest at jeg selv har lite tro på Reggie! Duden er full i bull spør du meg... Noen andre som gleda seg til "the September surpise"? Fyren lova så dyrt og helligt en STOR overraskelse i slutten av september 07! Var det bare meg, eller kom det iiingenting den månden heller? Både PS3 og 360 har store opptadetinger og nyheter å komme med omtrent hver uke, mens Nintendo skjelden har så mye som ett godt spill å komme med.. =/

Endret av Totland
Lenke til kommentar
Noe nytt Zelda blir det nok ikke. Hovudhjernen bak Zelda har selv sagt at han tror på enda ett Zelda spill til Wii, men jeg tviler på det kommer i 2008!

 

Siden det allerede har vært i utvikling i 2 år allerede (2,5 ved E3), bør Nintendo snart vise screenshots, videoer eller komme med info snart. Nintendo MÅ komme med info på E3. Noe annet ville vært lamt fra Nintendos side. At Zelda-spillet kommer i 2008 er helt umulig. Tipper 2010, kanskje til julen 2009 om julenissen er skikkelig snill.

 

 

Det blir nok en oppfølger til ett stort spill fra en av de tidligere konsollene, men Wii Sports 2 blir det ikke! Det forige var jo noe drit man fikk med konsollen som for min del jeg kunne klart meg uten! Er ikke så godt at det fortener en oppfølger :p

 

Husk at det ikke bare er gode spill som får oppfølgere. Wii Sports var ikke noe drit, men en slags "showoff" for Wiiens kontrollsystem. Spillet har potensialet, og blir mange ganger bedre med online-muligheter og mer statistikk (sport + statistikk = sant :p). Hadde vært spennende med sporter som curling, dart, bordtennis, frisbee, osv. Og når man ser slik Wii Sports selger i Japan (det følger ikke med konsollen) eller hvor mye det crappy Wii Play solgte bare man pushet med en ekstra Wii-remote, så er ikke Wii Sports 2 utenkelig. Er ganske sikker på at vi får se det snart.

 

 

Hva med dette Wii Music? er det noe i heletatt som heter det? Er dette noe som kommer?

 

Det har blitt vist bilder og filmer av Wii Music i aksjon (etter E3 2007), så det kommer nok. Ser skikkelig morsomt ut.

 

 

Edit: 300! :D

Endret av Alxy
Lenke til kommentar

Selvsagt kommer det nytt Zelda og Mario da disse franchisene er for økonomisk viktige til å glemme. Super Mario Galaxy er jo for eksempel regnet som et av tidenes beste spill uansett sjanger av mange, så det ville være ren idioti og ikke lage enda et.

 

Hva med Metroid? Jada, jeg vet. Det kommer aldri noe nytt Metroid Prime. Men hva med et helt nytt Metroid spill med en helt ny historie? Det er nok mulig.

 

Resident Evil: Umbrella Chronicles 2? Helt klart det kommeer da verken Claire eller Leon var med i det første, og sammen har de mer enn nok historie til å lage et enda større spill en det første. Likevel blir det nok ikke det som blir den store overraskelsen.

 

Project Zero 4 er allerede bekreftet (eksklusivt) til Wii, så hva med noen andre slike spill? Resident Evil 5? Alone In The Dark 6? Forbidden Siren 3?

 

Selv håper jeg det er et nytt Giana Sisters, men det er vel liten sjanse for det. :(

Lenke til kommentar

Disaster: Day of Crisis ser absolutt meget spennende ut. Får håpe det blir bra :) Har jo vært i utvikling lenge nå.

 

Ellers er det vel bare Zelda av de "tre store" som ikke har kommet med oppfølger enda på Wii (TP var et GC spill) får håpe at vi får et til i løpet av Wii sin levetid.

 

Kommer de med noe Wii fit 2 eller Wii music eller noe sånt skrap blir jeg oppriktig lei meg. Greit at Nintendo vil appelere til nongamers, men det betyr ikke at de må glemme gamers helt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...