Gå til innhold

AoC: Spm ang Collector's Edition og bestilling..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei.. sitter å ser på Age of Conan Collector's Edition. og har vel egentlig kommet fram til at det er noe jeg vil/må ha :D

men et par spm før jeg bestiller:

* Jeg mener å ha lest en plass at Collector's Edition skulle inneholde en ny og unic mamut mount, men fra de sidene jeg har lest om Collector's Edition ser jeg ikke noe om dette..

* Metal Embossed Cover

* Actual Poem Written by Robert E. Howard

* 128-page Art Book

* The Conan Soundtrack

* Professionally Crafted Leather Map of Hyboria

* Bonus DVD with Various Footage

* Five Buddy Keys

* In-Game Item - "Ring of Asheron" - Gives 2% XP Modifier and 3% Stamina Regeneration

* In-Game Item - "The Drinking Cape" - Free Drinks for Life!

* Price: $89.95

Kilde

- de ingame items'an er det en pr account eller får vi et par av hver item, tilfelle jeg kommer til å lage en alt som blir min nye main. litt trist da at han ikke får tilgang til bonus items'an.

- Når bestilte dere Collector's Edition og fra hvor? tror dere at det enda er mulighet til å få en, eller er det for seint. er vel ikke uendelig mange Collector's Edition til salgs.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som AllFather linket så er War Mammoth en del av forhåndsbestillings bonusen på noen sider sammen med Inventory belt og 3 dagers "head start".

Denne bonusen kan du få ved å bestille vanlig versjon også. De andre tingene er begrenset til CE.

Skrevet
Som AllFather linket så er War Mammoth en del av forhåndsbestillings bonusen på noen sider sammen med Inventory belt og 3 dagers "head start".

Denne bonusen kan du få ved å bestille vanlig versjon også. De andre tingene er begrenset til CE.

ok, jeg gikk for CE jeg.. siden jeg er conan fan og samlet på conan blader.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...