Gå til innhold

Når kommer Mafia II?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bare lurte på om noen vet når det nye Mafia spillet kommer ut på xbox.

Det er sikkert ikke mange som husker det geniale spillet, med helt sinnsykt grafikk som kom ut i 2002 Der man kjørte man rundt i gammeldagse biler, og gjorde oppdrag!

 

Takker for svar :love:

 

Edit:endret emnetittel

Endret av cHilfiger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er noe jeg bare lurer på, er det slik at alle moderatorene/admins STOLER på Gamer Slippdato guide? Eller har dere noen gang linka til Tothegame og slike ting også :p? Synes bare jeg har sett dere linke til Gamer sin :p Ikke at det er noe galt idet, men stoler dere på andre kilder også?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg bare lurte på om noen vet når det nye Mafia spillet kommer ut på xbox.

Det er sikkert ikke mange som husker det geniale spillet, med helt sinnsykt grafikk som kom ut på 90-tallet Der kjorte man rundt i gammeldagse biler, og gjorde oppdrag!

 

Takker for svar :love:

 

Det kom forresten ut i 2002, og ikke på 90-tallet ;)

Jeg foreslår også at du forandrer emnetittelen til noe som ikke får oss til å tro at det er gitt en utslippsdato, men heller at du spør etter utslippsdato :)

Lenke til kommentar

Noen konkret dato foreligger vel ikke enda, selv om de sa Q4 2008 da spillet ble annonsert i august 2007.

Kan jo være det stemmer da vi nettopp fikk noen nye screens.

 

Har de sjansen er jo en release rundt juletider noe å håpe på, spesielt siden det er multiplattform.

 

Selv er jeg såpass pessimistisk at jeg tror Q1 2009 ligger nærmere sannheten men jeg håper på 2008.

Lenke til kommentar
Hvis du lurer på når spill kommer ut, anbefaler vi deg å prøve Gamer.nos slippdato-tjeneste. Klikk på "slippdatoer" i menyen, og skriv eventuelt inn navnet til spillet du lurer på i søkefeltet til venstre. :)

 

http://www.gamer.no/slippdatoer/?q=mafia+2

 

Og hva var meningen med den linken?

Fyren lurer på om noen vet en dato, og du linke til Gamer som faktisk ikke har en dato på spillet.

 

Blir jo som å spørre etter oppskriften på svinesteik, og linke til islamsk råd.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg bare lurte på om noen vet når det nye Mafia spillet kommer ut på xbox.

Det er sikkert ikke mange som husker det geniale spillet, med helt sinnsykt grafikk som kom ut i 2002 Der man kjørte man rundt i gammeldagse biler, og gjorde oppdrag!

 

Takker for svar :love:

 

Edit:endret emnetittel

 

31. desember 2008.

Sånn, nå har du en dato. Den stemmer garantert ikke, men da slipper vi mer mas.

 

Var jeg slem nå? :whistle:

 

Sorry, gleder meg hvertfall til spillet kommer.

 

*Logger av og stiller meg i skammekroken*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...