Gå til innhold

Perfekt kropp eller?

Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikonpupper er "turnoff"! :)

Det finnes jenter som har pene pupper, med innlegg. Man må bare sørge for at jobben blir gjort ordentlig. Skal love deg du hadde ikke sett at det var fake engang.

Skrevet

Silikonpupper er "turnoff"! :)

Om du henviser til innlegget over deg så er det slett ikke sikkert at hun har det.

Selv om du henger med hvalene der du bor så finnes det faktisk jenter som har slike kropper "der ute" ;)

• Liker 2
Skrevet

De holder ikke på å sprekke nei.

Kjenner flere damer som så sånn ut når de var 17-18.

Som sagt, dere kjenner nok bare burugler og antar av den grunn at de setter normen... :lol:

• Liker 5
Skrevet

Det finnes jenter som har pene pupper, med innlegg. Man må bare sørge for at jobben blir gjort ordentlig. Skal love deg du hadde ikke sett at det var fake engang.

Da er det vel litt annerledes? Hvis jeg ikke ser at de har silikon går jeg ut ifra at de ikke har det med mindre jeg har blitt fortalt noe annet. :p

Skrevet

Jeg er ikke fjorten lengre, så den animasjonen må du forklare...

Når du sier hun er helt på linje med damene du er vant med, så tenkte jeg umiddelbart på gulrot (litt for mye tan farging) og pupper. For all del, hun er ikke stygg eller ett dårlig bidrag til tråden. Misforstå meg rett. Now, on with the show..

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

1601513_407387782696908_961776832_n.jpg

1010619_407045076064512_1934395070_n.jpg

75195_405257219576631_1942742654_n.jpg

Ehh de to første der var jo rimelig ræva photoshoppa da. Verdens største hode og meget merkelig overgang fra midje til bryst blant annet

Endret av flesvik
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Liker dem naturlige, og gjerne litt eksotiske til en forandring

2ykl6x0.jpg

Er det noen andre som ikke takler silikon så bra? Dersom jeg vet det er silikon blir det turn-off, selv om store pupper er en pluss

Endret av Jahdu
  • Liker 8
Skrevet

Silikon er ikke ensbetydende med store pupper. Det finnes flere slanke pene jenter med akkurat passe store bryster, som inneholder "silikon".

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...