Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

"Mye å ta i, mye å være glad i".

 

Ingenting er verre enn å kjenne ribbebeina og hoftebeina gnukke inn i deg mens du er i het elskov, eller å kunne telle ribbebeina på avstand.

 

"lubne" jenter, eller de som har en litt mer naturlig kroppsform, er absolutt å foretrekke. Hva så om de er 2-3 kilo over "ideal-vekta", har vel ingenting å si så lenge de ikke blir fettmonstre av en annen dimensjon?

 

og btw, keep up the pixpost! Har dessverre så lite å tilføye selv :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Mye å ta i, mye å være glad i".

 

Ingenting er verre enn å kjenne ribbebeina og hoftebeina gnukke inn i deg mens du er i het elskov, eller å kunne telle ribbebeina på avstand.

 

"lubne" jenter, eller de som har en litt mer naturlig kroppsform, er absolutt å foretrekke. Hva så om de er 2-3 kilo over "ideal-vekta", har vel ingenting å si så lenge de ikke blir fettmonstre av en annen dimensjon?

 

og btw, keep up the pixpost! Har dessverre så lite å tilføye selv :(

 

 

Kjekt å høre etter jeg hevdet jeg kanskje var for tynn. hehe neida :p

Lenke til kommentar

Du kan ikke komme i denne tråden bare for å kjøre en "tease".. Du må stå for det du har, er du i klasse med de som er avbildet her så må du ikke være redd for litt konstruktiv kritikk.. Hiv av deg klærne og sleng et bilde opp her da vel.. :cool:

Endret av Battone
Lenke til kommentar
"Mye å ta i, mye å være glad i".

 

Ingenting er verre enn å kjenne ribbebeina og hoftebeina gnukke inn i deg mens du er i het elskov, eller å kunne telle ribbebeina på avstand.

 

"lubne" jenter, eller de som har en litt mer naturlig kroppsform, er absolutt å foretrekke. Hva så om de er 2-3 kilo over "ideal-vekta", har vel ingenting å si så lenge de ikke blir fettmonstre av en annen dimensjon?

 

og btw, keep up the pixpost! Har dessverre så lite å tilføye selv :(

 

Ah, så deilig å høre! Var liksom ei stund her det virka som om det perfekte var det som var skrapa for fett.

Lenke til kommentar
Kjekt å høre etter jeg hevdet jeg kanskje var for tynn. hehe neida :p

Det finnest deilig slank, og det finnest skrekkelig slank. ;)

Om du er så nysgjerrig, er det bare å poste bilde, så får du en ganske ærlig dom.

 

Det er også forskjell på å være slank med "stramme" muskler, enn ei som har forbrent bort alt av muskler og fett. Så etter min mening er det bedere å ha noen kilo ekstra enn å være syl tynn. Men igjen ting slår en velltrent kropp :)

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Er jo ikke noe problem å fjerne bilde hvis man skulle angre :)

Jo, det er det. Et bilde som er postet på internett er der for alltid!

 

Vi eller brukeren kan selvsagt slette bildet fra forumet, men før vi får gjort det har et dusin brukere lastet det ned og spredd det på MSN eller på andre forum.

 

Jeg vil ikke anbefale noen å legge ut nakenbilder av seg selv på dette forumet. Det kommer sjelden noe godt ut av det, selvtillit eller ikke.

 

Mer diskusjon om dette er off topic. Hold dere til å legge ut og diskutere bilder av folk som forhåpentlig har publisert dem frivillig, og la folk delta i tråden uten mas om at de skal legge ut bilder av seg selv.

 

Reaksjoner tas på PM; ikke i tråden!

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...