Gå til innhold

Hardware.no: Et ønske til nettverket/begin.no


Anbefalte innlegg

Jeg fant ingen kategori som var dedikert til tilbakemeldinger for HW-nettverket eller begin.no, så dette var det mest nærliggende.

 

Jeg har et sterkt ønske om å kunne tilpasse begin.no i større grad. Jo mer, jo bedre, egentlig, men jeg tenker spesielt på hvilke sider fra nettverket man ønsker å se nyheter fra. Jeg leser mest på amobil, akam og HW, men innimellom også Kulturo og gamer.no. På den annen side er jeg ikke kvinne, og kvinneguiden.no interesserer meg overhodet ikke. Er det mulig å få til en slik funksjon slik at en kan velge bort enkelte nyhetskilder?

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg fant ingen kategori som var dedikert til tilbakemeldinger for HW-nettverket eller begin.no, så dette var det mest nærliggende.

 

Jeg har et sterkt ønske om å kunne tilpasse begin.no i større grad. Jo mer, jo bedre, egentlig, men jeg tenker spesielt på hvilke sider fra nettverket man ønsker å se nyheter fra. Jeg leser mest på amobil, akam og HW, men innimellom også Kulturo og gamer.no. På den annen side er jeg ikke kvinne, og kvinneguiden.no interesserer meg overhodet ikke. Er det mulig å få til en slik funksjon slik at en kan velge bort enkelte nyhetskilder?

 

Kulturo eksisterer ikke lenger. Men, tek.no inneholder kun artikler fra de fire andre sidene du nevner.

Lenke til kommentar

For oss som elsker begin.no og dets simple design har VELDIG lyst å fortsette å bruke det, men det uten å lese om ukens slanketips og artikler som "Hvordan behage mannen din" har ingenting med "Startsiden for datainteresserte".

 

Er det mulig å distribuere kildekoden slik at vi kan gjøre dette selv? Eller gi oss en funksjon som tilfredsstiller dette hadde ikke vært dumt det heller. F.eks Begin.no/loloff/ ,der vi kunne slippe artikler fra Kvinneguiden...

 

:new_woot:

Endret av cowai
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Noen som kan vise oss i rett retning for hvordan fjerne kvinneguiden.no fra begin.no, er det mulig?

 

"Startsiden for datainteresserte" :blink:

 

Jeg er klar til å lage en rss-leser, som ligner begin.no. Noen som har tips og kan forklare hvordan jeg begynner?

Det komiske nå er jo at det kun er kvinneguiden som vises på begin.no...

 

Skulle ønske tek.no fikset opp i dette igjen, samt de andre forslagene i denne tråden. Begin.no var så enkel og grei, uten for mye dilldall. Nå er den ubrukelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...