Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takk for den lille omtalen, Tard. :p

Hadde faktisk tenkt til å teste den en dag, men nå ser det mørkt ut! :D Lucky Strike får holde seg til røyk kanskje? ^^

Kan jo hende du liker den, kommer jo ann på hva du snuser nå og hva du foretrekker :--P

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-161766
Skrevet

Hehe, jeg skal selvfølgelig prøve den. xD

Skrevet
Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge

Det er montecristo! Den har ein herlig smak som du ikkje finner i andre snuser.

Skrevet

Sitter og koser meg med en Göteborgs Rapè nå. Fikk sansen for denne da jeg fikk smake av en venninne. Spesiell, men god !

Skrevet
Nick and Johnny, den er også sterk da. Litt mer syrlig og en svak smak av lakris.

Jeg får ingen spesiell "opplevelse" av den. Smaker lite også. Da Skruf fungerer bedre - men Gøteborgs skal jeg ta en titt på.

Skrevet
Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge

Sikker på at det var et mellomrom der men uansett, liker siden av boksen. "tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden" =)

Skrevet

Sikker på at det var et mellomrom der men uansett, liker siden av boksen. "tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden" =)

Pleier å kjøpe den på fylla :p

Selv om den har vært i butikkene i Norge en god stund nå og i Sverige enda lengre så spør folk fortsatt hvor faen jeg har fått tak i den og skal smake og syns boksen er drit fet :p En annen type som også kommer fra samme produsent tror jeg (samme type boks hvertfall) er Romeo Y Julieta. Den burde også prøves. er hvit/rød boks som er delt skrått på midten mellom fargene. Digg.

Skrevet

Hvor faen får man slik snus? Må sikkert lete et par timer for å finne det, inn og ut av forskjeldige matbutikker. Rema 1000, Rimi, Meny, Kiwi, Prix.... Eller kanskje Narvesen eller 7eleven?

Skrevet
Hvor faen får man slik snus? Må sikkert lete et par timer for å finne det, inn og ut av forskjeldige matbutikker. Rema 1000, Rimi, Meny, Kiwi, Prix.... Eller kanskje Narvesen eller 7eleven?

Stort sett narvesen/7 eleven og bensinstasjoner som har best utvalg. Hvertfall YX her i Borre har et diiiigert skap :p

Skrevet

Skjønner ikke hva som er så bra med montecristo. Liker hverken den eller romeo snusen. Fysj! Samme med lucky strike. Grilla plantejord med parfyme kan jeg lage selv.

Skrevet (endret)

Disse snus-typene like eg best!

Kremthost ehem....

1. Montecristo

2. Skruf generellt

3. Lucky Strike

Men General? Nein. Nicht gut!

Eg vett. Eg e sær!

Endret av LatX
Skrevet

Er det nokon andre her og som har merka at det er mindre snus i posene til N&J? Merka det for eit par bokser sidan og trudde at det var ein feil vare boks men det var det ikkje...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...