Gå til innhold

Children of Bodom - Blooddrunk


MovieGuy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg leser "Blodrunk" hver gang... hehehe... :p

 

Favorittene mine på albumet nå må være Tie My Rope og Banned From Heaven. Førstnevnte er jo ganske lenge siden ble sluppet fordi det skulle være singelen. Men den høres bittelitt annerledes ut noen steder synes jeg, eller tar jeg feil?

 

Banned From Heaven er råfet, det seige riffet i begynnelsen er knall!

Lenke til kommentar

Åhh, Banned from Heaven! Skikkelig badboy-titler på denne skiva! Alexi har sikkert vært så slem i det siste at han måtte skrive en låt dedikert til han selv, fordi han føler seg bannlyst fra himmelen.

 

Spøk til side. Jeg får nesten høre plata før jeg slenger dritt om den, men jeg har mine bange anelser. Kjip growl, "shredding" i betydning av raske skala-øvelser og jalla keyboard-klimpring.

Endret av Seian
Lenke til kommentar

Hvis dette er samme rælet som Are You Dead Yet? (Noe som jeg har bange anelser om, etter å ha lyttet på Tie My Rope en gang i fjor) så blir dette den siste platen til CoB jeg anskaffer meg frem til de offisielt går tilbake til sine gamle røtter. (Det er lov å håpe..) Tendensene mot en dragning til thrash og prog har ligget i kortene siden Hate Crew Deathroll, og hvis mine antakelser er riktige vil Blooddrunk være det neste steget i denne videreføringen. Jeg frykter enda mindre inspirasjon fra power og en neglisjering av keyboardet og den klassiske stilen til CoB. Og jeg som hater trash og prog i tilleg! Dette kan ikke bli vellykket..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...