Gavekort Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Har noen et spill som kunne passet til morra mi? Hun spiller spill som Age of Empires og Oblivion, men begynner å bli lei.. Har dere noe lignende Oblivion, som ikke er online, helst 1st-person, og fantasy? Takker for all hjelp!
Villanden Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Kommer ikke på noen her og nå, ville bare si at du har en kul mor
hebbe_lille Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hei! Har noen et spill som kunne passet til morra mi? Hun spiller spill som Age of Empires og Oblivion, men begynner å bli lei.. Har dere noe lignende Oblivion, som ikke er online, helst 1st-person, og fantasy? Takker for all hjelp! Hva med Two Worlds eller Gothic3?
Gonzolaz Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Gothic Universe på play.com til 17.99£, kan jeg lett anbefale, hvis dere ikke har så sterk maskin så kan hun i alle fall spille de to første spillene, som er fantastiske. Med den gunstige verdien på pund så får du boksen til under 200.- pluss at play.com har gratis frakt, får ikke mange bedre tilbud enn dette.
Smooth Ceiling Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hun bør kanskje prøve "Den lengste reisen" og oppfølgeren "Drømmefall". Det er et unisex-spill laget av den norske utvikleren Funcom, og er ganske underholdende spill begge to. De har ingenting med slakting av monstre å gjøre, derimot har de en bra historie og mange gåter å løse. Edit: Glemte å si at du får begge spillene med norsk tale om du vil. Ikke alle voksne forstår engelsk særlig godt, og det er uansett morsomt å for en gangs skyld høre karakterene snakke norsk! Edit #2: Ville kanskje nevnt "Final Fantasy", men de kan være ganske hektiske. Som regel god historie som blir fortalt der, og en blir knyttet til karakterene. "Fable" skal også være ganske bra, men jeg har aldri spilt det. "CSI" spillene er krimgåteløsing, samme med Agatha Christie's "Murder on the Orient Express". Endret 24. februar 2008 av Sundiver
Gavekort Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Hun bør kanskje prøve "Den lengste reisen" og oppfølgeren "Drømmefall". Det er et unisex-spill laget av den norske utvikleren Funcom, og er ganske underholdende spill begge to. De har ingenting med slakting av monstre å gjøre, derimot har de en bra historie og mange gåter å løse. Edit: Glemte å si at du får begge spillene med norsk tale om du vil. Ikke alle voksne forstår engelsk særlig godt, og det er uansett morsomt å for en gangs skyld høre karakterene snakke norsk! Joda, har prøvd det selv, ganske bra spill, men er litt mer på jakt etter Fantasy-Rpg.. Gothic skal jeg prøve å vise til henne, men tror det er litt for mye slakting..
Jakoozie Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hmm ... Kanskje hun kan spille Morrowind, forgjengeren til Oblivion? (noen andre nevnte det også) Dette er herlig spill, men er nok litt vanskeligere å sette seg inn i. Synes i hvertfall Oblivion var VELDIG lett å sette seg inn i. Finnes ikke mange FPS rollespill. Vet egentlig bare om elder scrolls serien. Et annet fantastisk rollespill er The Witcher. Men dette er hverken FPS eller veldig passende for kvinner tror jeg En del av spillet går i hvertfall ut på å sjarmere mest mulig kvinner, og spillet inneholder bannende dverger og rasisme - i tillegg til at hoder og andre lemmer flyr i spillets mange fights. Historien er dog fantastisk i dette spillet.
Licht Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hovedpersonen i The Witcher er en god sjåvinist, men voksne folk burde vel klare å se gjennom det. Morrowind er et bedre spill enn (vanilla) Oblivion, kan anbefales.
Gavekort Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Tror ikke hun hadde likt "the witcher" for å være helt ærlig! Men jeg kan jo låne Morrowind av en kompiss, så hun kan prøve det.. Men når du sa vanilla-oblivion, så kan hun jo prøve en OOO-character..
Jalladoode Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Hva med Vampire: The Masquerade? Tipper hun kommer til å digge å spille en femme fatale som suger mannfolka tomme for blod Men seriøst; det er et veldig bra spill med vampyrtema. Helt klart et undervurdert spill som fortjente mye mer oppmerksomhet enn det fikk. Bare pass på å last ned den uoffisielle patchen som fansen oppdaterer ennå faktisk; den fikser en del logiske feil i dialog og slikt. Endret 24. februar 2008 av Jalladoode
AndyF Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) mount and blade. "gratis", 1 eller 3 person, offline og maaange modder som er bra rettelse: gratis frem til lvl 6. etter det må man betale en veldig liten sum. totalt verdt det Endret 24. februar 2008 av AndyF
AvidGamer Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Myth serien er svært bra, mangen eldre som liker den pga svært bra story og komplekse pusslespil.
Enceladus Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg ville sjekket ut spillene laget av Bioware. Mange av spillene deres er jo fantastiske rollespill klassikere! http://www.bioware.com/ Hva med Civilization 4? kunne hun likt det? Jeg vet ihvertfall at svært mange ikke gamere elsker det spillet. Beyond Good & Evil har en fantastisk historie og stemning. Portal er et spill som egner seg også for jenter. Det er jo veldig utradsijonelt gåteløsningspill med humor i bøtter og spann. Dessuten er det ikke voldelig om du ser bortifra den gale computeren som forsøker å drepe deg. Ja og så får du kake... Alle liker vel kake? Ellers har vi jo en rekke med gode 2D rpger som byr på fantastiske historier som feks Baldurs Gate, Planescape Torment, Arcanum, Icewind Dale. Men de er jo i 2D da. Edit: Hva med Fable Og så kan hun jo glede seg til Fable 2 det ser jo ut til at det blir helt rått Og om hun syntest Oblivion var bra så bør hun følge med på utvikleren Bethesda, de kommer jo med et nytt spill snart. Fallout 3. 1 og 2 ern er forøvrig også klassiske rollespill, men dog i 2d. Endret 24. februar 2008 av Mr. Gnom
PantZman Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 (endret) Baldurs Gate I & II, Gothic I & II (& III, Neverwinter Nights I & II og Icewind dale I & II. Vil anbefale først og fremst Baldur's Gate og Gothic seriene. Disse spillene begynner å bli noen år så ikke forvent noen grafikk bomber Edit: Om hun liker best første og tredjeperson spill vil jeg anbefale å prøve Gothic. Endret 25. februar 2008 av PantZman
redsword Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 hvis du har wow.. så kan du jo gi henne en 10 dagers trial. å hvis hun liker det så kan du selge kontoen din til henne det gjorde jeg! angrer ikke et sekund.
MrVilla Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 .....Edit: Glemte å si at du får begge spillene med norsk tale om du vil. Ikke alle voksne forstår engelsk særlig godt, ......... ..... Ehhh......forsiktig nå!! Det er forskjell på voksne og eldre!!!
FedoraHelper Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Er så sjalu nå, hvorfor spiller ikke moren min spill?
Nerf Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 Er så sjalu nå, hvorfor spiller ikke moren min spill? "Mamma, er det middag snart?" "Vent litt gutten min, må bare finne Master Sword først." Er litt glad for at moren min ikke gjør det, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå