Gå til innhold

MS forteller størrelsen på GTA IV exlusive dlc!


Anbefalte innlegg

Synes egentlig også PS har den mest spennende lineupen, skulle vell også bare mangle etter at det har gått så lang tid uten de store tittlene. I fjor hadde jo Xbox den ene tittelen etter den andre og de fleste har vell ikke kommet seg gjennom alle en gang. Gears og War, Halowars, Alan Wake og Left 4 Dead er vell de eneste eksklusive xboxspillene jeg ser frem til. Tror jeg hadde byttet dem mot Resistance2, MGS, Killzone2...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fable 2 - Enig i at det ser interessant ut

Age of Conan - Kommer neppe i år til Xbox

Alan Wake - Ser bra ut, men liker ikke sjangern

Banjo-Kazooie 3 - Wtf

Halo Wars - Mjølkeprodukt

Left 4 Dead - Vet jeg lite om

Ninja Gaiden 2 - Et spill for hardcorefansen bare?

Veldig objektivt svar, fint at du blander meningene dine og mangel på info i vurderingen. Ingen av kommentarene bortsett fra Age of Conan gir noe mening, som mest sannsynlig kommer i 2009 ja (min feil). Vet ikke helt hva du mener med "wtf" som du setter ved siden av ett av etterfølgerne til en av de (eller det) beste n64-spillene laget.

 

Det er jo min vurdering er det ikke? Da er det jo ikke så merkelig at det er en veldig subjektiv vurdering. Min interesse for konsoller begynte sent i PS1 sitt liv, så har ikke stor kunnskap til spill til eldre konsoller. Vet jo selvsagt om Goldeneye og Mario64 :ph34r:

 

Left 4 dead kommer forresten ut på PC også. Men den lista gjaldt vel vs PS3 tenker jeg.

Lenke til kommentar
Unnskyld om du ble herm over "tonen" :[

 

Den vanlige lineup'en som du nevner kommer vel ofte fram fordi det er en solid en. Litt trist hvis du ikke synes noen av dem er interessante (?).

Hvis du faktisk gjør opp en mening om MotorStorm utifra bilder, så kan jeg forstå at du ikke har så stor interesse for andre spill du kan sammenligne med dine Xbox-spill.

 

Litt usaklig, og veldig offtopic :<

 

Vil ikke si at solid er rette ordet, ser det er flere som griner på nesen når den vante lineupen til PS3 blir nevnt fordi det er veldig lite interesangt.

 

Grunnen til at jeg gjør opp en mening ut etter bilder på Motorstorm (og videoer og vel og merke) er at jeg synes det er veldig likt FlatOut til PS2, et spill jeg koste meg mye med. Jeg ser da ingen grunn til å investere i et spill jeg er usikker på.

 

 

Fable 2 - Enig i at det ser interessant ut

Age of Conan - Kommer neppe i år til Xbox

Alan Wake - Ser bra ut, men liker ikke sjangern

Banjo-Kazooie 3 - Wtf

Halo Wars - Mjølkeprodukt

Left 4 Dead - Vet jeg lite om

Ninja Gaiden 2 - Et spill for hardcorefansen bare?

 

Om Age of Conan kommer i år eller til neste år spiller vel ingen rolle om spillet blir bra eller ikke, selv om det er lineupen for 2008 det er snakk om.

 

Skjønner dog ikke hva "WTF" bak BK3 betyr så den må du utdype litt mer.

 

Halo wars er kanskje et melkeprodukt men det er likevel et interesangt strategi konsept likefult.

 

Og angående Ninja gaiden 2 er hardcorefans only, hva er MGS4, FF(place number here), GT5, Killzone 2, Motorstorm 2, Resistence 2 etc? Er det for skikkelige blautkokte casual gamere?

Lenke til kommentar

Til de som sier at det "bare" nevnes de faste MGS, FF og GT: Det er tre giganter, og hvert enkelt av dem er sikkerstikk. Grunnen til at de nevnes er vel at de er såpass store sammenlignet med andre.

 

Og angående Ninja gaiden 2 er hardcorefans only, hva er MGS4, FF(place number here), GT5, Killzone 2, Motorstorm 2, Resistence 2 etc? Er det for skikkelige blautkokte casual gamere?

Nei, men de har langt, langt bredere appell. Om noe er uklart der, kan du se på salgstallene. Og er GT hardcore? Til og med faren min tok et par runder i det spillet (og han vet neppe hvem mario er).

Endret av Geofrank
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Kom an folkens, fortell hva foreldrene deres har prøvd!

På den måten, finner vi ut hvilket spill som er BEST I VERDEN!!!

Da blir det lettere å si hvilken konsoll alle bør kjøpe.

 

- Denne handler om GTA4, ikke alt annet drit.

GTA4 blir best på 360, det vet til og med charter-svein.

Lenke til kommentar
Kom an folkens, fortell hva foreldrene deres har prøvd!

På den måten, finner vi ut hvilket spill som er BEST I VERDEN!!!

Da blir det lettere å si hvilken konsoll alle bør kjøpe.

 

- Denne handler om GTA4, ikke alt annet drit.

GTA4 blir best på 360, det vet til og med charter-svein.

 

Selve hovedspillet GTA4 skal være likt på begge platformene. MS sa tidligere at GTA4 ville få en unik Multiplayer support på GTA4 men dette har nå blitt tilbakevist, slik at dette får begge plattformene: http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=33065

 

XBOX360 skal få to eksklusive tillegg som DLC. Det er fortsatt uvisst hva dette innebærer og størrelsen på de, men disse kommer til å koste ekstra.

Lenke til kommentar
Når MS begynner å dele ut innhold gratis (på en avtale som er verd 50 mill dollar) ja da snør det i helvette og paven napper loff i vatikanet.

Microsoft har betalt Rockstar for at de skal lage ekstrainnhold, men Microsoft er ikke utgiver av dette innholdet. Utgiver bestemmer pris.

 

No price has been discussed yet. It’s up to Rockstar on whether or not they will charge for it

For all del, kan godt være han lyger, men foreløpig ser jeg ingen grunn til å tro det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
De som håper på innhold så stort som san andreas, vice city til gta3 må nok bare drømme videre. Rockstar kan ikke lage en addon som tar 4-5-6-7 GB. Tipper at de 2 eksklusive pakkene vil være noe som dette:

 

Nye oppdrag, ca 5 timer

Nye våpen

Nye biler

Nye bygninger

 

 

Men noe jeg ikke er i tvil om er at Ps3 også får slike pakker. Men bare ikke de samme pakkene som xbox 360. Og vi må kanskje vente litt ekstra. Derfor må man ha xbox 360 versjonen får å få den komplette pakken.

 

Ps3 4 pakker

xbox 360 6 pakker

 

Ang "pakker" så blir jeg overrasket hvis PS3 får samme løsning. Microsoft betaler ikke $50mill for at de skal få PakkeA mens PS3 får PakkeB, for å si det på den måten. De har betalt for at pakkene skal være eksklusive for Xbox360.

 

Selvfølgelig kan de lage en addon som tar "4-5-6-7 GB", hvorfor i all verden skulle de ikke kunne gjøre det ? HD filmene som man kan leie via 360 og marketplace er vel på rundt 4gb....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...