Gå til innhold

MS forteller størrelsen på GTA IV exlusive dlc!


Anbefalte innlegg

Syns det er rart det er noen tråd om dette enda, men men.

MS sier her hva det er xbox får som eksklusivt innhold, skjønte det ikke helt selv men siden jeg er trøtt og engelsken ikke er på topp er vell ikke det en overaskelse...så hvis noen kan forklare hva så hadde det vært fint:) Sånn jeg forsto det kan de laste ned vice city og san andreas til xbox eller no...Vet ikke helt hvor mye man kan stole på kilden heller men er vell kanskje hvert å se på...

KILDE: http://n4g.com/xbox360/News-114529.aspx

 

jeg skal hvertall ha GTA: IV på ps3! :)

Endret av andy24
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først gjør han det klart at han har lest og skjønt at MS får eksklusivt GTAIV innhold på xbox 360, så sier han senere at han skal ha det på ps3. Da burde man skjønne at han mener spillet, og ikke innholdet som er xbox 360 eksklusivt.

Bra det er flere som har fulgt med :p

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Jeg syns det er greit at enkelte konsoller får sine egne ekslusive ting, MEN og det er ett stort MEN og her ja. Dette her syns jeg er drøyt av Microsoft og Rockstar. Dette gir Xbox360 en sinnsykt stor fordel og fatter ikke at Sony godtar dette ? Altså jeg jobber i bedrift selv og hvis forhandleren min hadde gitt mer lukrative deals som setter min konkurrent i bedre lys hadde jeg faen meg stoppet å kjøpe fra han.

 

Nå skal jo Rockstar Games utvikle sitt neste spill KUN for PS3 igjen da, men likevel ett GTA spill som egentlig er PC/PS spill burde være like bra på PS3. Skremmende utvikling dette her, håper Sony tar tilbake med alt de har .

Lenke til kommentar

Gjelder det synet og da Sony betalte for å få GTA 3 på PS2 først slik at andre enheter måtte vente i måndesvis før de fikk?

 

MGS betalte store summer for dette og Sony har ingen ting å si i denne saken.

 

Edit:

 

Du snakker for øvrig i 2 tunger, du synes det er for jævlig at MS får lukrativt innhold til GTA 4 men synes det er OK at Rockstar lager et spill kun til PS3, er ikke det helt for jævlig for X360 eierne?

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Jeg syns det er greit at enkelte konsoller får sine egne ekslusive ting, MEN og det er ett stort MEN og her ja. Dette her syns jeg er drøyt av Microsoft og Rockstar. Dette gir Xbox360 en sinnsykt stor fordel og fatter ikke at Sony godtar dette ?

Sony har lite å si her :p

 

Altså jeg jobber i bedrift selv og hvis forhandleren min hadde gitt mer lukrative deals som setter min konkurrent i bedre lys hadde jeg faen meg stoppet å kjøpe fra han.

Du synes altså at Sony burde drite i Rockstar? I så fall ville det ikke blitt noe GTA IV på PS3 i det hele tatt...

Lenke til kommentar

Synes selvfølgelig at det er synd at MS har gjort det slik at ikke alle kan nyte alt ekstra innhold til spillet, men skjønner godt at de har gjort dette. Sjakk trekk av MS. Men det får ikke meg til å kjøpe en xbox 360 bare for dette innholdet.

 

Får heller krysse fingrene at ekstra innholdet kommer til pc ;)

Lenke til kommentar
Jeg syns det er greit at enkelte konsoller får sine egne ekslusive ting, MEN og det er ett stort MEN og her ja. Dette her syns jeg er drøyt av Microsoft og Rockstar.

Skal man svare på det her egentlig.. ?

 

Sjakk trekk av MS. Men det får ikke meg til å kjøpe en xbox 360 bare for dette innholdet.

Det er som du sier, ett smart sjakk trekk av MS, men det er ikke trekk som skal få deg til å kjøpe en 360. Du har allerede gjort opp en mening om hva du skal ha, slik som mange andre.

GTA4 kommer til å selge bøtter av konsoller, og det er de som fortsatt ikke har gått til innkjøp MS satser på at nå vil nå velge 360 istedet for PS3, og de som faktiskt har begge konsollene kommer jo nå til å plukke opp 360 utgaven.

 

GTA er stort! Større enn både Halo & MGS.

Det var feks GTA3 som fikk meg og flere kompiser til å kjøpe en PS2 i sin tid, ikke MGS2.

Lenke til kommentar

Jepp jepp.. Det som blir spennende er hvor godt MS vil få frem dette budskapet til folk. Ikke bare hardcore spillere som oss som leser forums, spillnyheter osv osv. Men alle disse millionene som har kjøpt ps2 og gta 3, vice city og san andreas. Uansett så vil GTA IV selge enormt mange konsoller på begge sider.

 

Vil faktisk gå så langt å si at MS skal være glade for at GTA IV kommer ut på xbox 360, noe annet hadde vært katastrofe for xbox 360. Om spillet ikke hadde kommet ut på ps3 hadde dette også vært katastrofe, men ikke i like stor grad.

Lenke til kommentar

Denne ganga var det M$ som trakk det lengste strået i kampen om GTA. Bare å godta. Joda, det er syns, trist og leit for oss som skal ha det på PS3, men hvis det er så stor case, så er det bare å kjøpe en 360.

 

Gjelder det synet og da Sony betalte for å få GTA 3 på PS2 først slik at andre enheter måtte vente i måndesvis før de fikk?

 

Hvis jeg husker riktig, så ville hverken MS eller Nintendo gi ut GTA 3 da det kom, da de syns det var for voldelig e.l. Var visst kun Sony som turte å ta en sjanse.

Men klarer ikke finne kilden til dette, så ta det med litt salt.

 

Update:

 

Dean Takahashi, forfatteren av en ny Xbox 360-bok og som også var ute og hevdet at halve Xbox-teamet drev med en håndholdt konsoll, er igjen i søkelyset. Nå avslører han at GTA 3 kunne vært en Xbox-tittel om Microsoft ikke hadde sagt nei til konseptet.

 

"Det var ikke Microsofts type spill, siden det var et mørkt krimspill med grovt språk, dårlig behandling av kvinner og drap på politimenn. Microsoft hadde et image de måtte beholde, og - på samme måte som Electronic Arts - unngikk denne kategorien," hevder Takhashi i et utdrag av boken som er lagt ut på nettstedet 1UP.

 

Hvorvidt denne historien faktisk stemmer, er vi ikke sikre på.

 

Link

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...