Gå til innhold

HW-rekka @ TG08, ny sjef, ny tråd.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men me manglar vel fortsatt ein del folk eller?

Vi mangler en del folk fra den gamle tråden ja, de har til onsdag på seg, den 28. lenker jeg meg fast til dataen og seater.

Skrevet

etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.

har nå sotte i mage timer å prøve å få til PhotoShop CS2 men det går ikke..

så om noen er villig til å prøve så er det heeelt greit :)

Skrevet
etter nå et tapert forsøk om å lage den bannern (som jeg foreslo på side 5 eller 6) så gjir jeg opp.

Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ...

Skrevet

Jeg har _litt_ erfaring med plakater, så kunne kanskje prøvd å lage noen enkle utkast, og lagt de ut her i tråden ...

flott :thumbup:

Skrevet (endret)

hele dritten i rasterbator som nevnt over?? det hadde ihvertfall blir rått:D

Endret av IronMartin
Skrevet

Rasterbator :)

Jupp.. Hadde gått an det.. Genialt program som man kan velge størrelse, farge, "oppløsning"(punktstørrelse) osv.

Er bare et helvetes arbeid hvis man ikke har marginfri skriver.

Harald

Skrevet

Mens jeg mekker det siste seatmapet og oppgraderer deltagerlista litt, kan dere kose dere med den siste millionpundsgevinsten vår, og mitt forsøk på å kreve inn pengene:

My full name is Bror Anton Lamsen.

Now: SHOW ME THE MONEY!

Sincerely

Bror Anton Lamsen

Dødoverskæmgata 33

94876, Venterispenning

> From: [email protected]

> To: [email protected]

> Subject: Success Alert: Winner!!! 2008

> Date: Wed, 27 Feb 2008 07:30:56 -0500

>

> We are happy to announce that you are one of our Lucky Four(4)Star Prize Winner in this months edition of the Uk Online Lottery in England.This makes you a proud winner of a cash prize of £1,000,000.00 To claim your prize it is important that you acknowledge the receipt of this correspondence your Full Name: Full Add: to our claims officer.Mr.Edward Fring([email protected]).

Skrevet
Mens jeg mekker det siste seatmapet og oppgraderer deltagerlista litt, kan dere kose dere med den siste millionpundsgevinsten vår, og mitt forsøk på å kreve inn pengene:

My full name is Bror Anton Lamsen.

Now: SHOW ME THE MONEY!

Sincerely

Bror Anton Lamsen

Dødoverskæmgata 33

94876, Venterispenning

> From: [email protected]

> To: [email protected]

> Subject: Success Alert: Winner!!! 2008

> Date: Wed, 27 Feb 2008 07:30:56 -0500

>

> We are happy to announce that you are one of our Lucky Four(4)Star Prize Winner in this months edition of the Uk Online Lottery in England.This makes you a proud winner of a cash prize of £1,000,000.00 To claim your prize it is important that you acknowledge the receipt of this correspondence your Full Name: Full Add: to our claims officer.Mr.Edward Fring([email protected]).

sikkert bare tull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...