Gå til innhold

Foto treff i Oslo 12 April!


ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting vi må få til denne gangen er i hvertfall et skikkelig gruppebilde. Litt rigga med flere blitser kanskje. Vet vi har tre stykk SB-800 i hvertfall. Min, Anews og Storm67s som kan settes i trådløst. Litt kreativ trådløs blitsstyring ville jeg jo gjerne prøve å få til forrige gang, men vi glemte det vel. Mulig Christian86 også har en? Canon-tøsene, Jurgis og Zettec får vi glemme. :p

Lenke til kommentar
En ting vi må få til denne gangen er i hvertfall et skikkelig gruppebilde. Litt rigga med flere blitser kanskje. Vet vi har tre stykk SB-800 i hvertfall. Min, Anews og Storm67s som kan settes i trådløst. Litt kreativ trådløs blitsstyring ville jeg jo gjerne prøve å få til forrige gang, men vi glemte det vel. Mulig Christian86 også har en? Canon-tøsene, Jurgis og Zettec får vi glemme. :p

 

I sold mine :p Jeg forstod ikke bruken, hehe, så den ble solgt :)

Lenke til kommentar
Ingen Canon-tøser som skulle reagere på utspillet mitt altså? :p Beklager at jeg glemte å nevne deg tomsi. Du er selvfølgelig med i den gjengen. :p

Det er ikke hver dag jeg beæret med betegnelsen tøs. Holder forøvrig med på viktigere ting enn å la meg mobbe av misunnelige Nikonanister - slåss med %(/&€#$}{¤! Window f**kings Vista.

 

Tom

Lenke til kommentar
Holder forøvrig med på viktigere ting enn å la meg mobbe av misunnelige Nikonanister - slåss med %(/&€#$}{¤! Window f**kings Vista.

 

Da kan vi heller ta windows/mac debatten da! :!: MacPower!! hehe

Å nei du - jeg installerer Linux når jeg kommer tilbake fra helgens vestlandtur.

 

Tom

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt en Mac til bildebehandling og sånne bruksområder. Problemet er at jeg gjerne skal spille litt på maskina også, og der er ikke Mac som samme niva. Nå har de jo Intel-prosessor og Windows-støtte, men fortsatt ikke skjermkort som holder like høye mål som det man får i PC.

 

Men føler vi sporer av litt. Skal vi opprette ny tråd med navn: 24.mai?

Lenke til kommentar
Men føler vi sporer av litt. Skal vi opprette ny tråd med navn: 24.mai?

Med Windows/Mac/linux så sporer man alltid av.

 

Jeg tror det er en god ide å lage en ny tråd. Skal vi satse på forslaget med å møtes på Oslo S og jobbe oss oppover ?

 

Tom

 

 

Ikke glem at du skal på fest den dagen også.

Lenke til kommentar
Skal vi satse på forslaget med å møtes på Oslo S og jobbe oss oppover ?

 

Aiai, jeg som hadde gledet meg til å se dere alle på Kjeller :!:

Men men, ender i akerselva er langt mer interessant enn f-16.. (må jo drive litt valgkamp :p)

Flyshow på Kjeller er konge det - men ikke i bakrus. Ettersom jeg i et svakt øyeblikk har sagt ja til å bivåne MGP med gode og dårlige venner på kvelden den 24., er jeg redd for at bedøvelsen som må til for å holde ut, kan ha bivirkninger dagen etter :hmm:

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Skal vi satse på forslaget med å møtes på Oslo S og jobbe oss oppover ?

 

Aiai, jeg som hadde gledet meg til å se dere alle på Kjeller :!:

Men men, ender i akerselva er langt mer interessant enn f-16.. (må jo drive litt valgkamp :p)

Flyshow på Kjeller er konge det - men ikke i bakrus. Ettersom jeg i et svakt øyeblikk har sagt ja til å bivåne MGP med gode og dårlige venner på kvelden den 24., er jeg redd for at bedøvelsen som må til for å holde ut, kan ha bivirkninger dagen etter :hmm:

 

Tom

 

Skjønner skjønner, men det er uansett en fin mulighet for alle, organisert tur eller ei å få en fin dag på Kjeller med fly og god stemning!

Forøvrig er det et passe greit stort planespotte-miljø med mange aktive forumister (dog ikke på dette) som kanskje andre bør gjøres oppmerksomme på.. bare en tanke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...