Gå til innhold

Hvilken fotballspiller ligner du på?


bruno99

Anbefalte innlegg

Ja, hvilken spiller ligner du mest på? Se deg i speilet å se om du ser noen likhetstrekk med en spiller og finn et bilde av spilleren der du ligner mest :)

 

Personlig ligner jeg mest på Steven Gerrard :D Ikke fordi han spiller på Liverpool og er yndlingsspileren min nei, men er det en jeg kan sammenligne meg med må det være han, når jeg har kort hår vel å merke.

post-129814-1203348507_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn trynemessig likner jeg kanskje mest på Steven Gerrard, men sånn når jeg spiller fotball ligner jeg mest på Javier Mascherano, har jeg hørt. Ligner kanskje også litt på Torres eller Babel siden jeg liker å spurte alt jeg har med ballen med en gang jeg får sjansen :p

Endret av Maggen91
Lenke til kommentar

Både i spillestil og likhet har jeg fått høre at jeg ligner på Andrea Pirlo, morsomt det, da han er min favorittspiller, jeg er litt som han på banen, daffer rundt og serverer lissepasninger, hehe :p Dessuten har jeg nesten samme sveis som han.

 

Fikk også høre at jeg lignet på Juninho i uka som var, det tar jeg som et kompliment, fyren så jo ut som en fra Al-Qaida i CL-kampen :)

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...