Gå til innhold

Aerosmith blir gitarhelter


Anbefalte innlegg

Nei takk til en haug med Guitar Hero: <Insert old artist>.

 

Ehhh, nå skjønner jeg ikke. Det er jo det hele konseptet handler om. Eller etterlyser du en "Urørt"-versjon? Ja gud forby all kommersialitet. Eller mener du at alle gitarband, eller gitarhelter, som var aktiv før 2005 ikke er interessante? Gitarhelt....Guitar Hero....hmm.

 

Er enig i at alle ikke trenger å komme som et eget spill. Men at de kan legge ut masse til nedlastning er jeg for.

 

 

Hva med Guitar Hero: Punckrock Edition?

 

Eller Guitar Hero: Classical Guitar Edition. Ungarsk Rhapsody på gitar, det hadde vært noe :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei takk til en haug med Guitar Hero: <Insert old artist>.

 

Ehhh, nå skjønner jeg ikke. Det er jo det hele konseptet handler om. Eller etterlyser du en "Urørt"-versjon? Ja gud forby all kommersialitet. Eller mener du at alle gitarband, eller gitarhelter, som var aktiv før 2005 ikke er interessante? Gitarhelt....Guitar Hero....hmm.

 

Er enig i at alle ikke trenger å komme som et eget spill. Men at de kan legge ut masse til nedlastning er jeg for.

 

 

Hva med Guitar Hero: Punckrock Edition?

 

Eller Guitar Hero: Classical Guitar Edition. Ungarsk Rhapsody på gitar, det hadde vært noe :-)

 

 

Hele poenget som jeg og flere andre blir skeptiske til er utviklingen med enkeltband som får egne utgivelser, med cover, plate og medfølgende pris..

Hadde de gitt ut en pakker med banda hadde det vært genialt, men jeg tror dette bare går utover kvaliteten og variasjonen på de mer tradisjonelle utgavene..

Disse melkeseriene skal lages, produseres og promoteres. Noe som tar tid og resursser,,

 

Syntes ideen om forskjellige sjanger utgivelser er god, men utrolig få artister jeg gidder å betale 3-4oo,- eller mer for å få et eget guitar hero spill til.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...