Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bilde 37. Har han prøvd å oversette Priceless?...

Ubetalelig er et sturent norsk ord, det:

Bokmålsordboka   Oppslagsord Ordbokartikkel
Letter-K-blue-icon.png
ubetalelig a2 (egentlig 'som ikke kan betales, fås for penger') i særlig høy grad morsom
klovnen var u- (morsom)
Skrevet

Samlerbil til samlerpris, men den er jo ikke billig i utgangspunktet. 230-270k euro i Europa (med et par som av en eller annen grunn er mye dyrere) pluss norske avgifter. Porsche 911 GT3 RS er ikke billig den heller.

Skrevet

Norge tjener nok gode penger på de som kjøper denne bilen ja.

Men er nok mange andre biler jeg heller hadde kjøpt for denne prisen. Med tanke på stilaset i baksetet så ville jeg heller latt være å regge den å brukt den som banebil.

Skrevet (endret)

Kult at sånne biler lages, og M4 er en pen bil, men det er nok langt mellom kundene. Ihvertfall her på berget når godt over millionen alene er førstegangsregavgift..

Men for å sette dette litt i perspektiv: for 3,5 mill hadde jeg i dag kjøpt denne til å frakte ungene til barnehagen, bikkja til dyreklinikken etc, og denne til/fra jobb og til helgeturer.

Endret av H.A.M.
  • Liker 1
Skrevet

Nettopp. Du kan jo få i hvert fall to rå biler for den prisen, til og med tre bra biler. 

Eneste man kan håpe på som eier er jo at en M4 GTS skyter i verdi grunnet eksklusiviteten, slik som 1M har gjort f.eks.

Skrevet

M4en blir mest sannsynlig solgt til utlandet. Eieren sa at den kommer til å bli lagt ut på mobile.de også, og da bli solgt til høyeste bud over 2,7 mill

Skrevet

Hengerfeste på sprek bil er jo bare fint det, nå kommer vel Mercedes med hengerfeste på E63 AMG også i 213-karosseriet sier ryktene.. DET er bil å trekke campingvogn med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...