Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Er det en Ford Modular som sitter i de der? Det hjelper ikke akkurat så mye på "all blow and no show" ryktet amerikanere har når det kommer til hestekrefter per slagvolum og vekt.

 

Sett bort fra det så er det kule biler. Det er etter min mening første modellen der Mustang begynte å se bra ut, etter nesten 30 år med skuffelse.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt klart en stilig bil, men interiøret er helt grusomt. Setene ser heller ikke noe gode ut.

Favoritten må vel bli Mustang SVT Cobra R, men å få fatt/råd til en slik skjer vel aldri :p

 

Kjipt og billig plast-interiør også ja. Men jeg er litt slemmere med Mustang enn det den fortjener.

Lenke til kommentar

Norge er vel et av få land der Mustang er dyr, ene og alene pga ekstreme bilavgifter. Høy vekt, effekt og utslipp gjør sitt.

Til den prisen de koster her får man mye annet interessant også.

Jeg ser mye bilprogrammer fra statene og det er nesten så jeg gråter når jeg ser hva enkelte biler koster der borte.

I forhold til de som har det bra der borte, sånn alminnelig bra, så er ikke norsk levestandard noe å skryte av i hele tatt.

Lenke til kommentar

Har de hatt den bilen i 6 år uten å få solgt den? Det kaller jeg en dårlig investering.

 

Når det er sagt så ser bilen fet ut utvendig, men den lider av det typiske "vi må få plass til feite amerikanske romper"-syndromet som er så typisk for u.s. biler, så man sklir ut av setene ved aktiv kjøring. Resten av interiøret er også trist, akkurat som alle andre mustanger.

Lenke til kommentar

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=76742227&fks=76742227

 

Norge !  :w00t:

 

Får ikke registret en amerikansk Subaru -> får godkjent en 5 år eldre Subaru med alle delene til tidligere nevnte amerikanske Subaru.

Kan du lese annonsen en gang til og se om du kommer til en annen konklusjon?

 

Saken her var at eieren ikke ville ha den som en 1-15-bil, og derfor heller bygde om en eldre bil.

Å få den godkjent etter §1-15 ville nok vært svært enkelt, men det setter en del begrensninger for hva man har lov til å gjøre med bilen.

Lenke til kommentar

 

Bør man ikke unngå alle sjapper som har Invest og Consult i navnet?

Svindlere hele gjengen, mer eller mindre.

Dette er et spesielt tilfelle.

 

http://www.nettavisen.no/na24/--jeg-er-landets-dummeste-bilselger/823212.html

 

Hun som offisielt eier selskapet har adresse samme sted som landets dummeste bilselger, lurer på hvorfor det :)

Var den der jeg fant når jeg googla også? trakk meg fort unna den bilen.

Lenke til kommentar

Tror ikke pengene mine hadde gått til en slik med mindre jeg kunne sittet bak og fått noen til å kjøre meg rundt.

Alle modeller med L i navnet er jo strengt tatt ment for de som har sjåfør.

I kina er omtrent alle Audi, BMW og MB L-modeller, også A4. De fleste av disse eies av selskaper, som har biler og sjåfører tilgjengelig for de ansatte til enhver tid.

Med mindre man daglig sleper rundt på foreldrene sine eller svigers kan jeg ikke se hva man skal med L som privatbil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...