Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har de clutch/eller muligheten til å rusebilen før man setter den i gir på annen måte? Om ikke så står jeg på mitt. Om bilen ikke er veldig sprek så kan man ha det lite morro uten clutch :tease:

Hvertfall om man skal slite dekk på sommeren.

Trenger ikke mer enn 150hk for å svi gummi på en forhjulstrekker uten clutch i hvert fall.

 

EDIT: Ikke at en forhjulstrekker er så morsom til denne typen bruk uansett, menmen.

Nei, du sa det vel selv. Fwd skal jeg aldri ha uansett, snakker om bakhjulstrekk så klart :D

 

Edit: Takk TMK9C, du fikk en pluss tilbake! :w00t:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Han mener vel at andre brukte formel 1-biler pleier å gå for de første prisene, og at teamet sier det koster dem omtrent 25 mill å lage en ny.

Skjønner ikke at noe sånt får ligge ute i mer enn noen timer. Hvis jeg hadde vært så rik som jeg vet det er nok av folk her i landet som er, vet jeg hva jeg hadde gjort.

Nå venter vi vel bare på at Tommy Sharif eller Idar Vollvik kommer blafrende med seddelbunkene.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Og hva skulle du gjort med den? Er jo ikke bare å rase rett ut på Rudskogen med en F1-bil...

 

Uhm, er ikke nye rudskogen bygd etter reglementet som skal kunne gi den banegodkjenning 1T. Dermed lov å teste F1-biler(men ikke kjøre F1 løp).

Dessuten, utenfor løp og test, og bare showkjøring så trenger man kun disp.

 

Så du skulle kjøpt en F1-bil for 1,3 millioner for å ødelegge den (og sannsynligvis ta livet av deg selv), altså?

Host.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

Uhm, er ikke nye rudskogen bygd etter reglementet som skal kunne gi den banegodkjenning 1T. Dermed lov å teste F1-biler(men ikke kjøre F1 løp).

Dessuten, utenfor løp og test, og bare showkjøring så trenger man kun disp.

 

Joda. Banen takler det, men du trenger tross alt litt utstyr (som det ikke virker som følger med). Dessuten må du jo også være en jævel til å kjøre bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...