Gå til innhold

Når kommer Smash Bros Brawl til europa?


Monsoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss du har moddet Wii så kan du bare importere fra japan og soon US

Det går ikke ann å spille Wii spill fra US eller japan uten og modifisere da

Godt PS3en er sonefri ;)

 

Når og hvor vil datoen til EU versjonen kommer, så må du belage med å vente lengee for å se en dato..

Nintendo er kjent å holde oss in the dark, og det hater jeg.

Alle vi som må bli tynet til det grader, og det er jeg så skammelig lei av

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Viss du har moddet Wii så kan du bare importere fra japan og soon US

Det går ikke ann å spille Wii spill fra US eller japan uten og modifisere da

Godt PS3en er sonefri ;)

 

Når og hvor vil datoen til EU versjonen kommer, så må du belage med å vente lengee for å se en dato..

Nintendo er kjent å holde oss in the dark, og det hater jeg.

Alle vi som må bli tynet til det grader, og det er jeg så skammelig lei av

Godt at du nevner at PS3 er sonefri, det avgjør det! Brawl kommer 2 januar 2012!! Seriøst, hold PS3 maset til PS3 forumet eller til tråder hvor det hører hjemme.

Med det samme vi er i gang BRA PS3 ikke er backwardskompitabel ((nei bare et fåtall titler)! (like off topic som deg ;) )

 

 

Jess, gleder meg vilt til Brawl.. Enda et spill fra Nintendo som kommer til å ta verden med storm. Sært hvordan det er kun de som virkelig klarer å komme med bra titler til Wii.

Lenke til kommentar
Dette har jeg forsket mye på. Etter alt å dømme så kommer det i slutten av april/starten av mai. Sjekk www.amazon.co.uk og se selv. De fleste tror at det er da det vil komme.

Amazon bruker bare "placeholders". De har bare tatt en dato rundt den tiden Nintendo har satt lanseringen til nå. Det er satt til andre kvartal, men det kommer garantert til å passere.

Lenke til kommentar

Sene lanseringer i Europa må man bare leve med siden Nintendo har sitt harde fotfeste i Japan, og har et veldig dårlig begrep på hvordan de skal tjene penger på det europeiske markedet. De beste DS spillene kommer vi aldri til å se her. Jeg snakker f.eks som Jump! Ultimate Stars som er DS sin version av Smash Bros med Animé characters.

 

Man må nok bare smøre seg med tålmodighet så kommer Smash Bros Brawl når det kommer..

Lenke til kommentar
Du skjønner hva han mener. Jeg og alle andre irriterer seg også grenseløst på Nintendos Europa prioritering.

 

Forstod hva han mente, men hva er vitsen med å legge inn et så unødvendig innlegg? Mitt innlegg var ikke akkurat så veldig mye bedre, det var heller en liten "protest" mot slike innlegg :p Jeg elsker Nintendo, men synes de kan begynne å prioritere oss i Europa mer enn det de gjør nå!

Lenke til kommentar

Ja enig det. Heldigvis går det mot nyere tider i det Japanske markedet. Spill blir i mye større grad både laget spesifikt for, og markedsført for lansering til det europeiske publikum. De begynner å forstå hvor stort ting faktisk selger i EU og USA så fremtiden kommer til å bringe både flere og bedre lokaliseringer av spill. Skulle ønske jeg hadde viljestyrke til å lære meg japansk, det hadde åpnet seg en ny verden innen gaming..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...