Gå til innhold

Når kommer Smash Bros Brawl til europa?


Monsoon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Vel, hva med å lese linkene og postene? Computerandvideogames.com skriver bare om hva sjefen for Nintendo sa i en podcast til 1up.com.

Nintendo har sagt at det ikke er bekreftet at det kommer i høst, så kanskje det kommer i sommer, eller enda senere.

Lenke til kommentar
Legger inn en bestilling i morgen (og har nå forhåndsbestilt amerikanske Brawl fra VG+). Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke, er samme folka som sto bak Freeloader og Action Replay til GC og begge disse funka ypperlig.

Då forventer eg statusrapport når varene er mottatt :) Gah, var jo ikkje dyrt eingong kanskje eg bør bestille og, berre for å prøve. Det siste eg vil er å ende opp med BRAWL i US versjon som berre ligg på rommet her og FRISTAR meg. Det hadde vore tortur det.

Lenke til kommentar
Legger inn en bestilling i morgen (og har nå forhåndsbestilt amerikanske Brawl fra VG+). Ser ingen grunn til at det ikke skulle funke, er samme folka som sto bak Freeloader og Action Replay til GC og begge disse funka ypperlig.

Då forventer eg statusrapport når varene er mottatt :) Gah, var jo ikkje dyrt eingong kanskje eg bør bestille og, berre for å prøve. Det siste eg vil er å ende opp med BRAWL i US versjon som berre ligg på rommet her og FRISTAR meg. Det hadde vore tortur det.

 

Du har overtalt meg óg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...