Gå til innhold

Stringen


hifgad

Anbefalte innlegg

DEN ABSOLUTT BESTE STRINGEN!!!

 

Jeg satt på data rommet, som vanlig i 2 timen på tirsdagene, på siden av meg satt en vakker blondine som går i klassen.

vi snakket , og jeg satte på ekstrem dårlig musikk, og hun gikk.,

Da hun reiste seg og skulle gå, så jeg stringen, "DAMN BABY, SHAVE ME!"

Den stringen var seriøst pen, og den silkemyke brunfargen som sto rundt den, oooo!!! Den var hvit, og hadde noe glitter greier på sidene.. SØTT! hun er så utrolig deilig.. mere deilig nå :D ;D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg er så utrolig enig i at det ikke er no pent med thong på tur!

fysj! direkte tøsete er det! men det er ikke alltid like enkelt vist..

 

de gangene det er pent å vise thongen er når man bare går i undertøy.. ellers skal den ikke synes..

 

dessuten slipper man de stygge bestemortruse strekene midt over ræva.. det ser ikke bra ut!

Lenke til kommentar

killer-smiley.gif LOL

 

nei string er bare pent viss det kun er string, ellers er det bedre med commando eller boxer. men man tager det man haver, dessuten er string enkelt å få av... saks, klipp klipp og den faller av...

 

(ingen ide til russetiden til dere småunger asså.... jeg skrinla de planene fordi det ville bli for dyrt å kjøpe nye strings til de som har de på luftetur)

Lenke til kommentar

nei string er bare pent viss det kun er string, ellers er det bedre med commando eller boxer. men man tager det man haver, dessuten er string enkelt å få av... saks, klipp klipp og den faller av...

 

(ingen ide til russetiden til dere småunger asså.... jeg skrinla de planene fordi det ville bli for dyrt å kjøpe nye strings til de som har de på luftetur)

Viste det var noe jeg glemte i russe tiden!!! .. FAEN!

Lenke til kommentar
DEN ABSOLUTT BESTE STRINGEN!!!

 

Jeg satt på data rommet, som vanlig i 2 timen på tirsdagene, på siden av meg satt en vakker blondine som går i klassen.

vi snakket , og jeg satte på ekstrem dårlig musikk, og hun gikk.,

Da hun reiste seg og skulle gå, så jeg stringen, "DAMN BABY, SHAVE ME!"

Den stringen var seriøst pen, og den silkemyke brunfargen som sto rundt den, oooo!!! Den var hvit, og hadde noe glitter greier på sidene.. SØTT! hun er så utrolig deilig.. mere deilig nå :D ;D

OMG OMG OMG!!! HERREGUD!!! FOR EN T A P E R

Lenke til kommentar
DEN ABSOLUTT BESTE STRINGEN!!!

 

Jeg satt på data rommet, som vanlig i 2 timen på tirsdagene, på siden av meg satt en vakker blondine som går i klassen.

vi snakket , og jeg satte på ekstrem dårlig musikk, og hun gikk.,

Da hun reiste seg og skulle gå, så jeg stringen, "DAMN BABY, SHAVE ME!"

Den stringen var seriøst pen, og den silkemyke brunfargen som sto rundt den, oooo!!! Den var hvit, og hadde noe glitter greier på sidene.. SØTT! hun er så utrolig deilig.. mere deilig nå :D ;D

OMG OMG OMG!!! HERREGUD!!! FOR EN T A P E R

Neida han er bare VELDIG kåt :D
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...