Gå til innhold

Stringen


hifgad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
/ Poster denne posten og håper Penta ser

 

Du er shallow string-dude. Det er mere i en kvinne en kroppsdeler. Det finns noe som heter personlighet :yes:

 

:lol:

 

og dette er du helt sikker på at du mener? helt sikker? det finnes jo de guttene som mener det.. men de er uhyre skjeldne! :D

 

jeg må jo si at det finnes de jentene som har mer kroppsdeler enn personlighet og da.. heldigvis er jeg motsatt.. håper jeg.. hm.. :yes:

Lenke til kommentar
/ Poster denne posten og håper Penta ser

 

Du er shallow string-dude. Det er mere i en kvinne en kroppsdeler. Det finns noe som heter personlighet :yes:

 

:lol:

 

og dette er du helt sikker på at du mener? helt sikker? det finnes jo de guttene som mener det.. men de er uhyre skjeldne! :D

 

jeg må jo si at det finnes de jentene som har mer kroppsdeler enn personlighet og da.. heldigvis er jeg motsatt.. håper jeg.. hm.. :yes:

You have both baby :D
Lenke til kommentar
Mener det jeg  :) Likte bimbo's som har stringen over skuldrene før, men nå vil man ha mere personlighet og noe annet en kun utseende  :)

 

med andre ord så er du 25+ eller meget voksen i hodet? :lol:

 

:D Nei, faktisk ingen av delene, er 16 og ikke særlig voksen... hvis du ser en person som ligner på et piggsvin løper bortover veien med begge armene i været og bena er over hendene så... tada!!! /ME!! :D

 

 

 

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
For mye er litt " billig " synes jeg , er penest naar det viser litt  

naar de strekker litt paa seg  :woot: og ikke viser i utgandspunktet . :yes:  

 

Ikke for mye eller for lite , maa da overlate litt til fantasien  :woot:

 

My point exactly.

 

Hva med stringen til høgre på dette bildet da? her

 

 

:o :o :o :o :p:p OH jo det var da pent det :D:D:D

men de saa da lettkledde ut i utgangspunktet da...hehe .

 

Har ingenting imot lettkledde jenter ( med maate , ikke Christina A. style ) , naar de gaar ut da paa sommeren .

men en nydelig jente i jeans og islender ( de store tykke ullgenserne )

tar kaka faktisk synes jeg :D , ved siden av solbrune jenter som

danser paa berget med sjoen om sommeren i lyse sommerkjoler..

DET ER PENT DET !!!!!!

 

Er litt konservativ jeg...liker ikke alt dette " maa vise mye hud " opplegget som saa mange har for seg idag :cry: , er mer " tragisk "

enn pent mange ganger .

Lenke til kommentar
Nei og ikke MC Hammer heller..."Sir Mixalot"  :yes:

 

tsk, tsk.. ungdommen nu til dags. virker ikke som om de lærer noenting på skolen lenger.

 

weird al = parodier av diverse 10-på-topp-sanger (og en genial film fra det glade åttitall.. UHF : luften er for alle)

mc hammer = "can't touch this" og store, store bolebukser

sir mixalot = musikkvideo med fantastisk kjempestore romper

Lenke til kommentar

:lol:@thread-starter

 

Vel, jeg syns ikke det gjør noe at jenter/damer går med thong, men når litt mindre pene og kanskje ikke så "små" damer går med thong og den siger VELDIG mye opp så blirt det litt..erm....ekkelt?

 

Det er ganske artig å se på jenter som hele tiden må bak på ryggen å dytte ned tøyet pga den arbeider seg opp etter ei stund :p

Lenke til kommentar

Neste gang jeg ser ei som har stringen midt på ryggen skal jeg ta tak og dra den lengre opp (og løpe som FA....) :lol:

 

Synes bare det er fint når det er noen bikinier som liksom henger på hoftene og går nedover og såvidt dekker det den skal så det ser ut som en skarp Y form - ja teit forklart, prøv å forklare bedre du da :p hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...