Gå til innhold

SE nye flaggskip: XPERIA X1 Diskuter den her!


Abba91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Norsk ROM er det som plager meg minst.

 

Jeg vil helst ha en ROM som:

 

A) Sørger for at Bluetoothen klarer å holde kontakt med uvilkårlig bluetoothhandsfree jeg velger å prøve.

B) Holder telefonen min påslått under samtaler(!!)

C) Gjør at Xpanels Ikke hakker/henger seg når jeg skal skifte orientering. FLAUT å vise fram "flaggskipet" til SE og hovedgreia i menyen ikke engang kjører jevnt..

D) Fikser den optiske joypaden sånn at den faktisk virker 100%, ikke ca 33%.

E) Lar meg bruke A2DP og AVRCP-baserte bluetooth ved musikkavspilling i crossmediapanel.

 

Jeg er irritert, oppgitt og verst av alt en forhandler(!)

 

Denne tingen tar jeg ikke inn mer av inntil jeg ser en ROM som i hvertfall fikser NOE av det som ødelegger en ellers pen enhet.

 

EDIT: Skriveleif.

Endret av RMNZR
Lenke til kommentar
Norsk ROM er det som plager meg minst.

 

Jeg vil helst ha en ROM som:

 

A) Sørger for at Bluetoothen klarer å holde kontakt med uvilkårlig bluetoothhandsfree jeg velger å prøve.

B) Holder telefonen min påslått under samtaler(!!)

C) Gjør at Xpanels Ikke hakker/henger seg når jeg skal skifte orientering. FLAUT å vise fram "flaggskipet" til SE og hovedgreia i menyen ikke engang kjører jevnt..

D) Fikser den optiske joypaden sånn at den faktisk virker 100%, ikke ca 33%.

E) Lar meg bruke A2DP og AVRCP-baserte bluetooth ved musikkavspilling i crossmediapanel.

 

Jeg er irritert, oppgitt og verst av alt en forhandler(!)

 

Denne tingen tar jeg ikke inn mer av inntil jeg ser en ROM som i hvertfall fikser NOE av det som ødelegger en ellers pen enhet.

 

EDIT: Skriveleif.

 

Det er vel en grunn til at du fikk den så billig. ;) Ser for meg at du har fått en søndag formiddag-telefon. Bakfull og jævlig :p

 

A) Står BT på så er den alltid på, det har jeg aldri hatt et problem med. Men om du skrur av/på wifi så hender det at BT forsvinner. Irriterende, ja, men jeg bruker ikke WiFi så ofte.

 

B) Det at den skrur seg av mens du prater og i lomma er vel nok til at du burde få en ny. Det har aldri min gjort. HTC Touch Diamond kunne ofte ligge på nattbordet med snøstorm på skjermen når jeg våkna 35 minutter for sent fordi alarmen aldri kom på fordi sjiten hadde hengt seg i løpet av natta. Den kunne også finne på å spontanreboote iblant. Sånnt tøys har aldri X1 gjort.

 

C) At panels er treigt er flaut ja. Er ikke akkurat iPhone-flyt over grensesnittet og det blir vi vel neppe å se med denne generasjonen Windows Mobile-enheter heller. Har ikke så mye å si for meg, jeg bruker SPB Mobile Shell 24/7 uansett.

 

D) Prøvd å endre sensitivitet på joysticken til noe som passer deg bedre? Synes den fungerer utmerket.

 

E) AVRCP i mediaspilleren burde de absolutt fikse. Bruker ikke det panelet selv, men det burde absolutt vært på plass.

Lenke til kommentar
Det er vel en grunn til at du fikk den så billig. ;) Ser for meg at du har fått en søndag formiddag-telefon. Bakfull og jævlig :p

 

A) Står BT på så er den alltid på, det har jeg aldri hatt et problem med. Men om du skrur av/på wifi så hender det at BT forsvinner. Irriterende, ja, men jeg bruker ikke WiFi så ofte.

 

B) Det at den skrur seg av mens du prater og i lomma er vel nok til at du burde få en ny. Det har aldri min gjort. HTC Touch Diamond kunne ofte ligge på nattbordet med snøstorm på skjermen når jeg våkna 35 minutter for sent fordi alarmen aldri kom på fordi sjiten hadde hengt seg i løpet av natta. Den kunne også finne på å spontanreboote iblant. Sånnt tøys har aldri X1 gjort.

 

C) At panels er treigt er flaut ja. Er ikke akkurat iPhone-flyt over grensesnittet og det blir vi vel neppe å se med denne generasjonen Windows Mobile-enheter heller. Har ikke så mye å si for meg, jeg bruker SPB Mobile Shell 24/7 uansett.

 

D) Prøvd å endre sensitivitet på joysticken til noe som passer deg bedre? Synes den fungerer utmerket.

 

E) AVRCP i mediaspilleren burde de absolutt fikse. Bruker ikke det panelet selv, men det burde absolutt vært på plass.

 

A) Jeg kobler til en handsfree, men hvis jeg tar telefonen er det ikke sikkert samtalen vil skje i handsfreen. Irriterende.

B) At den skrur seg av KAN ha noe å gjøre med installasjonen. Skal se om jeg ikke prøver med en ny Hard-reset..

D) Har ikke noe med det å gjøre. Noen ganger reagerer den, andre ganger ikke.

 

 

Ny ROM ny ROM ny ROM.

Lenke til kommentar
zagg.com?
Takk:) Da har jeg bestilt. Skal gi tilbakemelding når jeg har fått den samt en liten review av beskyttelsen

 

Har brukt film til min P1i, (og til min M600 før det) og er sabla fornøyd med det.

Skjermen blir ikke mindre responsiv.

Eneste negative er at beskyttelsesfilmen får relativt fort skrapemerker.

Personlig syns jeg det er mye bedre enn alternativet..

Lenke til kommentar

Update folkz

 

Snakka med Sony Ericsson i dag, og de kunne formidle at ny software kommer til X1 enten uke 4 eller 5. Så vet dere det! De har tenkt å fikse MYE.

 

Jeg med mine feil endte i dag opp med å shippe telefonen til service. Ingen kunne si hvorvidt det er software som er skyld i at telefonen min restarter seg under samtaler og ellers, så jeg vil i det minste få avklarert hvorvidt det er fukt/slagskade i bildet.

 

... Og jeg holder dere løpende oppdatert dersom dere er interessert.

Lenke til kommentar
Update folkz

 

Snakka med Sony Ericsson i dag, og de kunne formidle at ny software kommer til X1 enten uke 4 eller 5. Så vet dere det! De har tenkt å fikse MYE.

 

Jeg med mine feil endte i dag opp med å shippe telefonen til service. Ingen kunne si hvorvidt det er software som er skyld i at telefonen min restarter seg under samtaler og ellers, så jeg vil i det minste få avklarert hvorvidt det er fukt/slagskade i bildet.

 

... Og jeg holder dere løpende oppdatert dersom dere er interessert.

 

Takk!

 

Vi (jeg) er interessert..... :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...