Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Carspotting - Sett noe flott i det siste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble kjørt av en sånn i Vegas en gang. Var ingen taxier utenfor hotellet, og han som ropte dem fram hadde tydeligvis fått nok tips til at han ba Escaladen som hørte til hotellet om å kjøre oss gratis (pluss tips, da). :p

For en forferdelig bil.

Skrevet

Nettopp bytta ut konebilen (X5 4,8i) til en ny Cayenne Turbo.

Måtte le av den setninga der, noen har det greit. :D

Har egen utstillingshall med biler som naboene kan sikle over når man går forbi :D

Skrevet

Igår så jeg en Jaguar E-type serie 1, beige, dog ikke cab i Skien sentrum. Så også en sort? Audi R8 ved kjørbekk.

Matt svart med hvite skilt? Det stemmer nok det ja :)

Skrevet (endret)

Ja, mener det var hvite skilter, matt sort kan stemme, virket ikke veldig blank. Så den når jeg kjørte fra Skien bil mot Klyve. Ikke så lett å få med seg alt rett etter at tannlegen har rota med tenna mine i 30minutter :p

Endret av trra
Skrevet

Det er forstålig da ja..

Møtte den på Bøleveien når jeg var på vei mot porsgrunn i går, så sendte melding til noen bekjente om at jeg møtte noe matt-svart, sporstlig VAG-produkt i form av en Audi, og fikk svar at, JA, det er en R8...

Trodde ikke det var noen her som hadde fått fingra i en sånn så fort her i fjorden :dribble:

Skrevet

I dag har jeg spotta en Mercedes SLS, 2 ganger :D Så også en rød Lotus, men usikker på hvilken type. Kan være Europa S, men veldig usikker. Noen andre i Trondheims området som har sett den som kan bekrefte hvilken modell det var? Meget kul iallefall :)

Skrevet (endret)

Spotta en Ferrari 458 på veien, samt en ny Jaguar XK cabriolet i Skien forleden. Uten om dette observerte jeg en nyere BMW 7-serie, L-versjon. Det var mektige saker.

Endret av SLIguy
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med hvilken bil jeg så i går?! Liten bil, 3 hjul: to foran, et bak. To-seter uten tak. Den jeg så var rød. Har sett den før på top gear/fith gear/autofil (tror jeg)

ANYONE?!

Skrevet (endret)

Noen som kan hjelpe meg med hvilken bil jeg så i går?! Liten bil, 3 hjul: to foran, et bak. To-seter uten tak. Den jeg så var rød. Har sett den før på top gear/fith gear/autofil (tror jeg)

ANYONE?!

Eneste jeg kommer på i farten er Morgan: :thumbup:

morgan-three-wheeler-2_460x0w.jpg

Endret av Mister Gnu
Skrevet

ANYONE?!

Kan det ha vært en Cirbin?

cirbin-v13r-1.jpg

Skrevet

Sist jeg sjekket var det R34 GT-R, og til dels GT-T, som var stress å få skilter på. R33 og R32 er "enkle" i forhold.

Jeg har lyst på en R34 GT-T Tiptronic en gang :green:

Nei.

Så og si alt som blir henta inn fra Japan er umulig å få skilter på i Norge mtp at de ikke er Typegodkjente.

Er noen få som har blitt regget, men nå er det så og si køl umulig, og 68% av de som er registrert er registrert på Motorhistorisk grunnlag som har bruksbegrensninger i huggu å ræva, kan risikere å miste skiltene om du bytter så mye som en skrue..

Norge <3

Skrevet

Når jeg var på jobb en natt i forrige uke så ble jeg passert av ei Porsche av etteller annen type, GT3 el no.

Er det normalt at det skal lukte Lakris av disse?? :p

Gjest Slettet+3165
Skrevet

Når jeg var på jobb en natt i forrige uke så ble jeg passert av ei Porsche av etteller annen type, GT3 el no.

Er det normalt at det skal lukte Lakris av disse?? :p

Bilvask med lukt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...