Gå til innhold

Lost: Hvem tror DU er i Oceanic 6 ?


Anbefalte innlegg

Det er nå bare noen dager til episode 2 av sesong 4 sendes i USA.

 

Et av de virkelig store spørsmålene er hvilke seks personer som kom seg av øya. Hurley referete jo til "TheOceanic 6" da han ble arrestert. Så det er altså seks personer som kom seg av øya.

 

Vi vet at Jack og Kate er to av de andre sammen med Hurley.

 

På flere Lost forum opereres det med forskjellige navn. Tenkte at denne tråden kunne være vårt barometer. Hvem tror du er de tre andre i tillegg til Kate, Jack og Hurley ??

 

Når du kommer med dine forslag bør du gi en liten forklaring på hvorfor du tror det. Er forklaringen din hentet fra en spoiler du har lest et sted. Så bør hele tipset ditt legges i spoiler (også de tre navnene).

 

Tror sannsynligheten er stor for at vi får vite 1-3 av de neste Oceanic 6 medlemme i en av de aller nærmeste episodene.

 

Hvem tror du er de tre siste i Oceanic 6 ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mine tips:

 

Jin - Sun - Sawyer

 

Grunnen til de to første navnene er at de venter barn og jeg tror de vil gjøre alt for å komme seg av øya. Sawyer er med på listen fordi jeg er overbevist om at han er den personen Kate refererte til da hun møtte Jack ved flyplassen i slutten av sesong 3 (flashforward).

 

 

Video av Jacks møte med Kate:

 

Se filmen hos Youtube

 

Hva blir dine tips?

Lenke til kommentar

The Oceanic Six betyr ikke nødvendigvis er at KUN var seks personer som kom seg av øya. Men anyways av de jeg tror er med i Oceanic Six så blir det vel: Jack, Kate, Hurley + Sawyer, Sayid og Jin. Jeg har en jævlig svær mistanke om at Sun må bli igjen dersom de folkene er Dharma, fordi da vil de ta opp igjen alle eksperimentene de hadde og bygge opp basene igjen. Det er det jeg tror er "Primary Objective" til Rescue folka.

Lenke til kommentar

Sawyer blir det neppe tror jeg. Han har valgt å gå den veien han har gått og kommer til å forsette å følge Locke inntil en annen og kanskje mer sikrere reddning i hans øyne kommer(altså venter med noe til "freighterne" er borte eller døde). Men de vanlige av de som støtter Jack sin side vil være en av de som blir reddet. Å det er først og fremst hovedkarakterer åpenbart.

 

Så utenom Kate, Hurley og Jack er det nødt til å bli Sayid, Jin og Sun. Med Juliet og Desmond, hvertfall en av dem ellers siden de ikke telles som Oceanic Six men blir reddet samtidig.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Jin, Sun og Sawyer er et godt tips, som trådstarter sier er Jin og Sun ute etter å komme seg av øya pga. graviditeten og Sawyer pga. scenen i siste episode av sesong tre. Men har følelsen av at vi kommer til å bli overrasket.

 

Enig med deg Termo... (selv om jeg ikke er enig med deg i den andre tråden vi "krangler").

Tror også som du sier at vi fort kan få en overaskelse.

Lenke til kommentar

Men tenk dere om, "him" som Kate nevnte i sesongfinalen er ikke nødvendigvis Sawyer. Dere er kanskje litt blinde på det at dere tror og er fast bestemt på den enkleste kandidaten om hvem "him" var for Kate. Selvfølgelig kan jeg også ha feil, men jeg tror det ville vært for teit selv for forfatterne å la dette være Sawyer. Liksom en for lett løsning på noe som kunne vært bedre.

 

Dere vet gjennom siste del av S3 ble det hintet til hele tiden at Kate hele tiden kan være gravid. Hun sa jo "jeg må dra før "han" finner ut at jeg er borte". Juliet nevnte også at hun skulle ta en prøve av Kate for å sjekke om hun er gravid. Så Kate har en unge! En annen ting som jeg tror mer på er at Kate heller har Aaron, dette fordi forfatterne har spart på Claire så mye de siste sesongene at jeg tror de faktisk har et bra plott for Claire noe som faktisk får folk til å bry seg. Kate har fått med seg Aaron vekk fra øya uten Claire! Det på grunn av a) Claire er død, b) Claire ga bort Aaron til Kate før de dro så hun viste Aaron ville være i trygge hender. Kate og Claire har jo et godt vennskap, de dro jo trossalt med hverandre gjennom junglen og det.

 

Jeg tror ikke Sawyer hadde brydd seg så mye om at Kate møtte Jack(er jo et evigvarende trekant-drama Kate, Jack og Sawyer). Dessuten som jeg la opp til tidligere så har Sawyer på en måte sagt i serien i mine øyne at han ikke er en av Oceanic Six siden han ikke vil følge Jack og er altfor ivrig til å forfølge Locke trolig bare fordi Locke vet mer om øya enn Jack.

Lenke til kommentar

Sick ide hvis det er Aaron som Kate refererte til.

 

Det at Sawyer gikk med Locke og mot Jack har jo ikke så mye å si da. Bare se på Hugo, han vil jo på et eller annet tidspunkt gå over til Jacks gruppe på øya. Det samme kan vel Sawyer gjøre eller hva?

 

Men kom med hvem du tror er i Oceanic 6 da? Kate-Jack-Hurley-Aaron og to til.... ?

Lenke til kommentar

Aaron kan jo ikke være en av Oceanic Six ettersom han ikke satt på flyet. Han var fremdeles i magen til hans mor(Claire) da.

 

Jeg skrev jo hvem jeg tror de 3 andre er, innlegg ovenfor.

 

Å dette kan jo egentlig få "synet" til Desmond til å være sant egentlig og. Claire kan jo komme seg ombord i samme helikopter hun og sammen med Aaron, men blir kastet ut og disse nye kan ta vare på Aaron for å så gi han bort til Kate?

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

4,8,15,16,23,42 Jeg tror det er de tallene her som kan gi oss svaret på det. Jack Satt på sete 23 i flyet. Kate satt på sete 42. Jin og Sun satt på sete 15 og 16. Eller dersom det ikke stemmer så kan det være Hurley som hadde sete 15 og 16 ettersom han måtte bestille 2 biletter. Så nå gjenstår det bare å finne ut av hvem som satt på de andre setene.

 

Når det gjelder at folk tipper at Claire er en Oceanic Six, så kan det gått være men det kan gått komme en cliffhanger der. Vi vet at Desmond sa til Charlie at han så Claire gå om bord i et helikopter, men hvem vet hva som kan skje.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar
4,8,15,16,23,42 Jeg tror det er de tallene her som kan gi oss svaret på det. Jack Satt på sete 23 i flyet. Kate satt på sete 42. Jin og Sun satt på sete 15 og 16. Eller dersom det ikke stemmer så kan det være Hurley som hadde sete 15 og 16 ettersom han måtte bestille 2 biletter. Så nå gjenstår det bare å finne ut av hvem som satt på de andre setene.

 

Når det gjelder at folk tipper at Claire er en Oceanic Six, så kan det gått være men det kan gått komme en cliffhanger der. Vi vet at Desmond sa til Charlie at han så Claire gå om bord i et helikopter, men hvem vet hva som kan skje.

 

Nice teori, det med tallene! Skulle ikke forundre meg om det du sier stemmer faktisk. Har lurt masse på de talla.

Lenke til kommentar
4,8,15,16,23,42 Jeg tror det er de tallene her som kan gi oss svaret på det. Jack Satt på sete 23 i flyet. Kate satt på sete 42. Jin og Sun satt på sete 15 og 16. Eller dersom det ikke stemmer så kan det være Hurley som hadde sete 15 og 16 ettersom han måtte bestille 2 biletter. Så nå gjenstår det bare å finne ut av hvem som satt på de andre setene.

 

Når det gjelder at folk tipper at Claire er en Oceanic Six, så kan det gått være men det kan gått komme en cliffhanger der. Vi vet at Desmond sa til Charlie at han så Claire gå om bord i et helikopter, men hvem vet hva som kan skje.

 

Nice teori, det med tallene! Skulle ikke forundre meg om det du sier stemmer faktisk. Har lurt masse på de talla.

 

Ja, de har jo tidligere sagt at tallene ikke betydde noen ting, så kanskje de nå har funnet noe brukbart å bruke de tallene til.

Lenke til kommentar

Jeg tror det er Sun, Jin og Sayid. :)

 

Har hørt snakk om det på skolen osv. Har selv tenkt en del på o det kunne ha vært Sawyer siden Kate snakker om en person i flashforward scenen med Jack. Har grublet litt over Claire, siden hun og har baby, men Desmond så jo i framtiden at hun gikk på i et helikopter. Så, vi får vente og se. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...