Gå til innhold

Beste 360 spill?


mhb93

Anbefalte innlegg

Her kan du dele hvilke spill du syntes er det beste til Xbox 360!

 

Legg gjerne til screenshots også! :p

 

Jeg kan begynne ;)

 

Test Drive Unlimited:

Selv om jeg bare har hatt Xbox 360 siden litt etter jul så må jeg si at jeg er mektig imponert over TDU! God grafikk og bra gameplay. Jeg syntes det er litt for få biler og sykler. Men jeg har jo ikke Xbox Live, så jeg kan ikke laste ned de nyeste bilene! Ellers er det bra størrelse på øya man er på (Hawaii).

 

Terningkast: 5

 

post-94416-1202151241_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv synes jeg det er umulig å si hvilket spill som er best, men jeg har en forkjærlighet for Bioshock(er bare helt sykt på full HD), Halo3(multiplayer), GoW og GH3. Men hvis jeg måtte velge ett så måtte det vært Halo 3.

 

Halo 3:

rot.jpg

 

Har alltid likt Halo serien og vil alltid gjøre det, bedre multiplayer skal du lete lenge etter og spillet er bare utrolig morsomt, Halo var det første spillet jeg fikk til min xbox (den første xboxen) og først trodde jeg det var et strategispill men så fant jeg ut at det var ett fps spill, uansett var jeg solgt og har hatt mye moro med det :D

Lenke til kommentar
Selv synes jeg det er umulig å si hvilket spill som er best, men jeg har en forkjærlighet for Bioshock(er bare helt sykt på full HD), Halo3(multiplayer), GoW og GH3. Men hvis jeg måtte velge ett så måtte det vært Halo 3.

 

Halo 3:

rot.jpg

 

Har alltid likt Halo serien og vil alltid gjøre det, bedre multiplayer skal du lete lenge etter og spillet er bare utrolig morsomt, Halo var det første spillet jeg fikk til min xbox (den første xboxen) og først trodde jeg det var et strategispill men så fant jeg ut at det var ett fps spill, uansett var jeg solgt og har hatt mye moro med det :D

 

Har lurt litt på Bioshock. :p Hvordan er det? Da tenker jeg hviken sjanger og lignende :p

Lenke til kommentar
Bioshock er et FPS eventyr spill, du krasjer med ett fly og overlever og du ser ett tårn midt på havet og svømmer inn der, så er det en gigantisk undersjøsik by der, så må du overleve :) det er veldig kult :)

Ja :p Men GoW Er det Coop på det? Lurer på om jeg vil ha det :p Hørt så sinnsykt mye bra om det ;) En jeg kjenner mener det er det beste spillet på jord, litt usikker der men :)

Lenke til kommentar

Eg er på veg til å skaffe meg GoW no. Eg kjøpte Xbox i forrige veke og fekk med: Fifa, Halo 3 og Assasains Creed. Fifa bryr meg midt oppe i brunauga og eg vil helst kvitte meg med det snarast mogeleg. Difor har eg tenkt å bytte det (www.bytteklubben.no). Det var overraskande mange som faktisk hadde lyst på fifa, og så måtte eg ta eit val for kva spel eg hadde lyst på. Til slutt gjekk eg for GoW, håpar berre eg ikkje vil angre :)

 

Grunnen var at GoW hadde multiplayer, noko eg ser etter når eg skal ha spel, ellers ville eg nok gått for Bioshock/Mass effect.

Lenke til kommentar

mitt beste 360 spill: Forza 2..

 

Grunn: fordi fysikken/grafikken er veldig bra. Grafisk er det ikke "best", men det er pent..

Multiplayer er veldig morsomt også, men har bare prøvd 48 timers prøveting. Men hadde det veldig artig med britene.. vi var 2 på hvert lag og 3 lag.. en blokker på hvert lag og en som skulle kjøre på.. Dette visste ikke jeg, så jeg kræsja i alle :D Men vant likevel.

Lenke til kommentar

Mass Effect: Spillet har en fantastisk atmosfære og historie. Rett og slett en av de absolutt beste spillopplevelsene jeg har hatt.

 

Oblivion: Dette er det som burde ha vert det ultimate rollespillet for min del. MEn pga levelscaling så faller dette spillet mer under "adventure" sjangeren. Men det funker fett for det. Alle de flotte omgivelsene, spennende quest osv gjør at man nesten kan flytte inn i spillet. Det eneste minuset er altså lvscaling og det faktum at du støter bort i alt for mange gode våpen, sånn at det ikke blir like spennende å se hva som er oppi neste kiste.

 

Gears of War Actionbombe. Coop. Live. Konge grafikk osv

 

Halo 3

 

Forza 2

Lenke til kommentar

Blir vel Gears of War det. Men rett bak følger COD4, Halo 3 og Mass Effect.

 

Gears fordi det først og fremst har en suveren MP-del som jeg brukte mye tid på (Gått litt mer over i COD4 nå.), men også historien og kampanje-modusen er genial. Spillet har også tidenes Co-op opplevelse. Satan det var rått første gang...

 

:love:

Lenke til kommentar

Tror faktisk jeg tar Gears Of War som det beste spillet til 360 pr.idag

Heftig grafikk til og være en 360 og ett spill fra 2006, beste coversystemet som er blitt laget, historien er kul. Armoren til Fenix ser nesten ekte ut. CHainsawen er jo det heftigste våpenet jeg har brukt i ett skytespill noensinn!!

Sinnsykt bra å ta hser på multiplayer "viss du får det til da såklart":p

 

Gears Of War er ett klassespill som tar det neste steget innen action vil jeg si!

10/10 ;)

 

gow1_large.jpg

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Call of Duty 4: Som den morderne krigførings fanatikeren jeg er, ble jeg meget oppspilt da jeg fikk med meg at IW skulle utvikle det fjerde spillet i COD serien, satt til den morderne "settingen".

Spillet har en nydelig grafikk! Stødige 60 FPS og en fantastisk multiplayer (Selv med sine bugs).

Storyen i spillet var utrolig engasjerende, og dette var en av de få gangene jeg virkelig ble følelsesmessig engasjert i historiens hovedkarakterer.(Og hvem ville trodd noe slikt om et renspiket action/krigs spill?)

Lyden av 7.62mm skudd fra en AK-47 suser over hodet mitt. Cobra helikoptre og Abraham tankser jevner fienden med jorden, til et stort drønn fra et oversirklende AC-130 Spectre Gunship (Som en får lov til å bemanne våpen på, og virkelig ta del i det som kan defineres som moderne krigføring).

Spillet er enkelt og greit fantastisk. Singel-player delen var en smule kort, men alt i alt et FANTASTISK spill.

 

Bioshock: Fantastisk grafikk, en dyp stemning og en relativt engasjerende story (Med et ikke uventet plot i historien)

Spillet er rimelig langt, i forhold til de fleste FPS spill som blir sluppet for tiden, men mangler dessverre Multiplayeren (Men som til gjengjeld har en singelplayer som er stødig som et fjell).

Ferden under vann tar deg med til eksotiske og vakre steder, som innimellom gir en fullstending hakeslepp av den dype detalje-rikdommen.

Spillet gir litt mer frihet i forhold til hvordan en ønsker å spille gjennom kampanjen.Om en ønsker å ta en "Run and Gun", eller være mer taktisk og benytte deg av de diverse Plasmids og Tonics som er tilgjengelige i spillet.(Noe som er nødvendig på den tøffeste vanskelighetsgraden).

 

Dead Rising: Fantastisk morsomt og underholdende Zombie-splatter, (Helt klart innspirert av de gode, gamle 80-talls kultfilmene til Mr.Romero.)Spillet har en fantastisk grafikk, et über-blodig gameplay, og store doser med herlig, svart humor. Historien i spillet er faktisk ikke så værst heller, om en tar seg tiden til å følge med på dette. Og jeg må bare trekke frem Boss-kampene i spillet, som HELT RÅE!!!, og blant noe av det mest geniale jeg har sett, innenfor "BOSS-Battles" sjangeren. De fremstår som noen helt psykopatiske, sadistiske og humoristiske motstandere, som kan være rimelige utfordrende om en ikke vet hvordan en skal bekjempe dem. Hva er vel mer morsomt enn å kunne løpe fritt rundt på et kjøpesenter, for så å kunne mer eller mindre benytte seg av alle tilgjengelige gjenstander for å ta rotta på de 100000 talls av Zombier som vandrer rundt der, på mest mulig brutalt og kreativt vis.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...