Gå til innhold

Rainbow six vegas 2 våpen liste og fakta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dette blir bra!! Har hatt mye moro med forrige spill. Men jeg håper virkelig de strømlinjeformer terroristhunten litt, slik at ikke fiendene spawner på de samme plassene basert på hvor man velger å gå på brettet.

jeg håper de dropper spawns helt og velger å gå litt mer for stealth, dvs silencer for de som måtte ønske det.

 

las vegas strip brettet var digg med M249 :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Bare jeg som ikke likte enern så godt?

Jeg elsker coop-spill man kan spille med en venn på besøk; MEN:

 

- Dårlig grafikk, lagger noen ganger til tross for redusert grafikk. (MP)

- Terroristene har en slags wallhack som gjør at de kan skyte uten at man faktisk er synlig, fordi NPC'ene vet hvor du er.

- Ingen planleggingsfase før missionene, ofte kun en vei inn.

- Igjen er NPC'ene rare, en enkelt terrorist kunne storme inn ei tilfeldig dør etter at vi hadde listet oss inn, han oneshotter begge to med hagle på 1 sekund.

 

Jeg elsker de tidligere spillene, men det er så mange kjipe ting her.

Legger til at jeg ikke har spilt det mye heller, slo av ganske kjapt.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

skulle ønske det var noen flere våpen fra colt der. men det virkelig håper på er at de har fjerna den random spawn saken til terrorisetene slik at man faktisk kan spille taktisk... husker så uendlig godt på vegas 1 der det var en stort åpen plass, gikk ut der og så ingen, bare for å snu meg igjen og der sto det en terrorsit med hagla og traff meg i hode på et nano sekund :( det var så utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

M468 er faktisk et Barett-våpen. Colt-våpen er ikke med i spillet pga. uoverstemmelser mellom Colt og Ubisoft. Colt mislikte sterkt at at Ubisoft gjorde spillene arcade-aktige. :ermm: Det er litt kjipt for på andre "realistiske" skytespill bruker jeg nesten bare M4 og M16. +M468 bruker et nytt kaliber (6.8 SPC) Elsker R6 spillene :new_woot:

Endret av sofus12345
Lenke til kommentar
Bare jeg som ikke likte enern så godt?

Jeg elsker coop-spill man kan spille med en venn på besøk; MEN:

 

- Dårlig grafikk, lagger noen ganger til tross for redusert grafikk. (MP)

- Terroristene har en slags wallhack som gjør at de kan skyte uten at man faktisk er synlig, fordi NPC'ene vet hvor du er.

- Ingen planleggingsfase før missionene, ofte kun en vei inn.

- Igjen er NPC'ene rare, en enkelt terrorist kunne storme inn ei tilfeldig dør etter at vi hadde listet oss inn, han oneshotter begge to med hagle på 1 sekund.

 

Jeg elsker de tidligere spillene, men det er så mange kjipe ting her.

Legger til at jeg ikke har spilt det mye heller, slo av ganske kjapt.

 

Mange bugs ja og skylda er takket være Ubisoft som ikke ga noe støtte for dedikerte servere heller.

 

MEN !

 

Spillet her er tusen ganger bedre enn noen av tidligere Rainbowspill hvor du løp rundt med ett svært crosshair midt på skjermen og ingen interaksjon med omgivelsene. Spillet her er på mange måter langt mer realistisk enn dagens FPS spill selv med sine bugs. Får håpe Vegas 2 blir bedre og gir oss en onlinemodus som faktisk funker.

Lenke til kommentar

Kan du utdype hva du legger i utsagnet "... langt mer realistisk enn dagens fps spill"? Greit nok, det er mer realistisk enn spill som ikke prøver å være realistiske. Men jeg kan ikke si at Vegas er realistisk. Når får man f.eks. i virkeligheten mulighet til å se rundt en vegg uten å lene seg ut? Når i virkeligheten kan man ta flere skudd i kroppen, for så å bare fortsette etter en pust i bakken?

 

Et "svært crosshair midt på skjermen" har man da også i Vegas.

Lenke til kommentar

raven shield er starten på slutten, husker jeg hang på forumet dems,

 

og alle fansa ville ha iron sights, men utviklerne mente det ikke var morsomt.

 

men som vi alle vet nå, er IS nesten standar på alle skytere i dag, selv rene arkade spill.

 

raven shield manglet mye av de som gjode de 2 første spillene så bra, men det er fremdeles 100 ganger spillet vegas er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...