Gå til innhold

Rainbow six vegas 2 våpen liste og fakta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Nesten identisk kaliber som M16"? M16 bruker den ganske standard 5.56mm-ammunisjonen, mens MP7 bruker den splitter nye "halvveis rifle"-ammunisjonen, 4.6mm'en. Men jeg skjønner hva du mener. 4.6 er langt kraftigere enn 9mm, som knapt klarer å penetrere noe som helst av beskyttelse eller omgivelser.

 

...Dog, hva har det å si? MP7 er akkurat det samme som MP5 i Vegas. De fokuserer jo ikke på våpenrealisme i det hele tatt. I Vegas 1 er det lett å se at G3'en har et 20-skudds magasin. Likevel, hvordan i helvete klarer de å presse inn 30 skudd i det? Det er den største taper-feilen jeg har sett i et wannabe realistisk spill. G3'en er faktisk såpass utbredt i verden at det burde være allment kjent at den har 20 skudd i magasinet. Spesielt siden alle tidligere RS-spill faktisk har klart å gjøre det rett...

Lenke til kommentar

Hr. Jenssen, jeg skjønner at mye av den hardcore-realismen som var i de foregående spillene var borte i RS:Vegas, men hvis du greier å se forbi det er RS:V ett veldig bra spill :thumbup: Men jeg er enig i at våpenrealismen ikke er spesielt bra i Vegas. + At du blir skutt 3-4 ganger og etter 2 sekunder er du helt bra igjen :thumbdown:

Endret av sofus12345
Lenke til kommentar

Synes ikke Vegas er så spesielt bra, selv om jeg bare ser på det som et arcade-spill. Historien er tam, våpenfølelsen er tam, AI'en er tam, gameplay'et er utrolig uvariert (og tamt), osv osv. Jeg spilte det til jeg kom til en eller annen plass hvor det var masse røyk, og fiendene så meg gjennom den likevel. Da ga jeg egentlig bare opp. Blir nok ikke noe kjøp av Vegas 2 nei.

Lenke til kommentar
Synes ikke Vegas er så spesielt bra, selv om jeg bare ser på det som et arcade-spill. Historien er tam, våpenfølelsen er tam, AI'en er tam, gameplay'et er utrolig uvariert (og tamt), osv osv. Jeg spilte det til jeg kom til en eller annen plass hvor det var masse røyk, og fiendene så meg gjennom den likevel. Da ga jeg egentlig bare opp. Blir nok ikke noe kjøp av Vegas 2 nei.

 

 

helt enig, spillet er rett og slett et dårlig spill.

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

oh, se noen fiender dukker opp på magisk vis, jeg får vel dukke ned å skyte frem og tilbake på dem i 5 minutter jeg,

 

 

ect. ect.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

nå vil jeg være frekk og spørre. hvis dere synes vegas var så fryktelig dårlig, hvorfor spilte dere det. og hvorfor sitter dere etterpå og spamer en tråd som handler om oppfølgeren med å si hvor fryktelig dårlig spillet er. jeg personelig likte det, greit jeg likte ikke den random spawningen som var, men ellers var det et helt ok spill.

 

jeg har også spilt arma som de fleste sverger til når det kommer til realisme og personelig synes jeg det var et elendig spill. masse bugs, fæl grafikk, elendig animasjoner, osv..... men jeg klager ikke i de arma trådene som er her på forumet, og jeg vet ikke liker spillet så jeg holder meg unna det.

 

så liker dere ikke vegas, slutt og spam trådene og hold dere unna 2'eren. jeg ser fram til det :D !

Lenke til kommentar
Hr. Jenssen du skrev at historien var tam. Det har det aldri vært noen bra historie i noen Clancy-spill, og jeg har spilt mange av dem. Det eneste det handler om er terrorister som på mystiskt vis har fått henda i atombomber.

 

All hail Lord Nuker!

 

Rainbow Six sin historie har alltid vært "helt OK". Men jeg synes Vegas tok det litt vel langt. En zilliard "terrorister" overtar hele Las Vegas? Synes ikke det høres veldig realistisk ut, i det hele tatt.

 

Lord Nuker, jeg synes Vegas er et middelmådig spill. Det er i RS-sammenheng at det suger baller.

 

Hvorfor jeg spilte Vegas? Fordi jeg er en die-hard fan av RS 1-3, og hadde håpet på at serien ville ta seg opp etter det forferdelig svake Lockdown. Vegas er bedre enn Lockdown, men det er fortsatt temmelig middelmådig.

 

Hvorfor jeg "spammer ned tråden"? Dette er et forum. Så lenge man er saklig, burde man få lov til å poste hvor man vil. Dette er ingen nikketråd, hvor alle sitter og sier "ja". Det er lov å si sin mening. Diskusjon.no er faktisk et forum.

 

ArmA er et teknisk sett underlegent spill, forresten. Men klarer du ikke å se forbi grafikk, så får det være din sak.

 

Vegas 2 vil jeg nok prøve ut, men jeg tviler på at jeg kommer til å verken kjøpe eller runde det. Vegas 1 var av og til et underholdende arkadespill... men de hadde ikke trengt å ødelegge RS-serien for oss fans bare for å gå helt MTV med den. Det er rett og slett frustrerende, da det er fansen som er årsaken til at RS-spillene har kommet så langt som den har nå. Det føles rett og slett ut som en dolk i ryggen. Arkadespill har jeg ingen ting i mot, men som sagt, så hadde det vært fint å ha et realistisk skytespill à la Rainbow Six i fornyet drakt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...