Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det største problemet er vel at Kvinneguiden insisterer på å ha et eget, avgrenset forum? :D

Siden når ble det ett problem? o_O

Har du lest noe der inne? Sett noe? Jeg er kjerring selv, og jeg skammer meg over å ha innovertiss når jeg leser på kvinneguiden. x)

 

Sorry, måtte bare kommentere det. x)

Lenke til kommentar
Start med å lage en kvinneside. Basert på mote, sminke og slike kvinnelige ting. På lik linje som f.eks HW.no, Gamer.no, osv.
Hva med kvinneguiden.no da? Er ikke den bra nok ? :p

 

 

Det største problemet er vel at Kvinneguiden insisterer på å ha et eget, avgrenset forum? :D

Siden når ble det ett problem? o_O

Har du lest noe der inne? Sett noe? Jeg er kjerring selv, og jeg skammer meg over å ha innovertiss når jeg leser på kvinneguiden. x)

De har jo et eget treningsforum f.eks... de kunne jo fått hjelp av de kyndige treningsfolkene her inne.. Også har det et eget forum for data og duppeditter synes jeg huske, da tror jeg vi alle forstår hvor de kunne ha fått litt bedre hjelp ;)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kjære Gud! Se oss arme syndere i nåde ... :blush:

 

Oivind har hatt et alvorlig klarsyn ... Lurer litt på hva som blir det neste trekket?

Kanskje lydopptak av en hulkende Herr Dahle, mens han vekselvis snakker med potteplantene sine, eller napper leggene?

 

Skikkelig dilemma, hvis vi virkelig klarte å headhunte flere jenter, så vil det bety at faren for å slite ut oss "real men" ville være overhengende.

 

Mere alvorlig talt bør trådstarter avgrense spørsmålet. Hva skal der jaktes på? Kvinner eller jenter?

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Skjer det for lite i RPP for tiden?

 

Vi har kategorier innenfor det meste som tilbys i andre forum (bortsett fra shoppingdagbøker, bryllupstråder og graviditetsdagbøker etc.), vi er blottet for artikler som "om mannen din ikke vil ha sex 4 ganger om dagen er han syk" eller "slik strammer du kroppen", og det tror jeg egentlig det er ganske mange som foretrekker.

 

Ser ikke hvilke typiske jentekategorier som skulle blitt lagt til for å tiltrekke flere jenter, men jeg ser jo at gjestefunksjonen til kvinneguiden er veldig populær for da kan alle slenge dritt til hverandre uten at noen ser hvem det er. Så hvis dere har lyst å ødelegge hele forumet med gjestespam, kan det være det hjelper :)

Lenke til kommentar

Hjelpemeg...nå blir det random rekruttering av fjortiser fra diverse chattesider og irc-kanaler, da. Der folk herfra spammer HW.no forumlinken helt villt til de blir bannet, og vi får 100 nye "jenter" i forumkafeen som sier "Hva skjer her'a???!!!"

 

Dette kommer ikke til å bli bra.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Hjelpemeg...nå blir det random rekruttering av fjortiser fra diverse chattesider og irc-kanaler, da. Der folk herfra spammer HW.no forumlinken helt villt til de blir bannet, og vi får 100 nye "jenter" i forumkafeen som sier "Hva skjer her'a???!!!"

 

Dette kommer ikke til å bli bra.

 

Pøh!

Kan ikke huske å ha sett noen jenter/damer bli kastet ut av forumet. Ingen tilfeller så langt jeg kan se...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

.... Bortsett fra vår kjære Cre8ive da, som fikk permanent ferie ;)

 

Eli, hvis du leser dette, registrer deg da, så får jeg noe ut av at du stalker meg ;)

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...