Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Det spiller vel igrunn liten rolle vilket kjønn folk har her på forumet så lenge det er kule og hyggelige folk...Er flust med andre dating nettsider folkens :p

Og dessuten er det sikkert flere brukere som kan "kjønnskategoriseres" under "ukjent"?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Det spiller vel igrunn liten rolle vilket kjønn folk har her på forumet så lenge det er kule og hyggelige folk...Er flust med andre dating nettsider folkens :p

 

Enig, men tenk deg nå bare tanken hvis vi fikk flere jenter "tvunget" inn i våre rammer på dette forumet!? Ser faktisk for meg at da kunne Norge som nasjon bare avblåse eldrebølgen til fordel for pulebølgen på diskusjon.no.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Det spiller vel igrunn liten rolle vilket kjønn folk har her på forumet så lenge det er kule og hyggelige folk...Er flust med andre dating nettsider folkens :p

 

Enig, men tenk deg nå bare tanken hvis vi fikk flere jenter "tvunget" inn i våre rammer på dette forumet!? Ser faktisk for meg at da kunne Norge som nasjon bare avblåse eldrebølgen til fordel for pulebølgen på diskusjon.no.

:thumbup:

haha...Bra argument.

Du har vinne min stemme.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at vi burde la de som vil komme til oss på diskusjon.no kan komme, ingen grunn til å "presse" folk inn her...

 

De som diskuterer her har jo faktisk en interesse som gjør at de henger her, enten det er HW, software, webdesign eller motor eller et eller annet. Det er jo dette som gjør at diskujonen holder så høy standard som de gjør.

 

De som er intresert i ting som diskuteres her og som liker å diskutere på internett finner veien hit vil nå jeg si, prøv med et google søk på diskusjons forum + random interesse som er dekket her, regner med at diskusjon.no ligger langt oppe på lista.

 

Bountyhunter

Lenke til kommentar
Forøvrig, er det så få av dem? Jeg tror vi gjør en feil ved å anta at alle er gutter, kommer stadig vekk frem at en eller annen bruker er jente og alle blir like overasket hver gang. Man må ikke poste bilde i Recent Picture Post-tråden for å være jente. ;)

 

Jeg kjenner flere jenter som forsåvidt er inn på diskusjon.no(først og fremst humor), men som ikke er så aktiv. Når man tenker seg om så er det litt snodig, kvinner skal jo være så ekstremt sosiale vesener? Jeg tror det med å åpne for litt "chit chat" kan hjelpe litt, siden mange vil påstå at de er glad i snakk for snakkes skyld. (Gutter må ofte ha noe å snakke om, ellers så synes de det ikke er vits.)

De få studiepoengene jeg har i sosiologi lærte meg at jenter prater mindre enn gutter, eller kanskje rettere sagt diskuterer mindre enn gutter. Der hvor gutter kan skyte fra hofta og prate lenge om noe de strengt tatt ikke kan en tøddel om så vegrer jenter seg i mye større grad for å uttale seg om noe de ikke kan, eller er usikre på.

 

Er jo bare å se i de utallige support-trådene hvor gutta boys skyter fra hofta og til tider gir råd som er fullstendig ut å kjøre, eventuellt titte i Politikk og Samfunn hvor omtrent samtlige stort sett skyter fra hofta, meg inkludert.

Lenke til kommentar

Husk hva HW.no er da...

 

Forumet er jo for folk som er interessert i den slags!

Jeg er enig i at flere jenter trengs her på siden, men kan ikke begynne å endre forumet for å få inn jenter...?

 

Jenter trengs, men da må de jo være interesserte i innholdet på dette forumet? Kanskje vi har kunne snudd "nerde-statusen" til HW ved å legge inn flere ting som kanskje kvinner er opptatte av. Men det er jo en grunn til at kvinneguiden eksisterer.

 

Kanskje man kan begynne med en liten kvinneside her inne? Nerde-guiden:P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Husk hva HW.no er da...

 

Forumet er jo for folk som er interessert i den slags!

Nemlig!

Hw.no er hw.no, og da må vi jo i tilfelle gjøre jentene interessert i det siden omhandler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...