Gå til innhold

Den store jente/damejakten er på gang.


Jarmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
( 0.2 pr dag / 0.00% Av forumets totale antall innlegg )

 

Aktiviteten din kan være en medvirkende årsak til at ingen har oppdaget din kvinnelighet, eller din person forøvrig.

 

:)

 

Hva skal til for¨å øke aktiviteten?

Lenke til kommentar

Tror veldig mange jenter liker sånne "kosetråder". Der man kan poste et bilde eller tre, vise frem noe, og pludre litt.

Eller det helt motsatte, flame hverandre inn i evigheten. Men det er jo ikke så festlig når man ikke kan være anonym :p

 

Ei venninne av meg har bruker her, men hun er nesten aldri her. Grunnen hennes er at det er så stort at hun har ikke oversikten og føler hun går "glipp" av mye fordi hun ikke klarer å følge med på alt (nei, hun er ingen nettnoob).

Lenke til kommentar

De er da mange damer her da. Og de er her på ingen måte under særpremisser, men fordi de liker seg her og deler sine interesser med andre.

 

Her er en video som plukket ut tilfeldig dialog fra RPP i fjor. Den var den siste i en serie snutter som omhandlet først og fremst forumets damer. Denne var imidlertid for alle.

 

Plent med dames her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=193440

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

For det første så er jeg litt usikker på hele utgangspunktet her? Trenger vi virkelig flere damer her, jeg mener... har det noe å si på kjønnet til folk? Så lenge det er konstruktive og hyggelige folk så driter i hvertfall jeg i kjønnet. Et poeng kan kanskje være at de av og til kan bringe inn perspektiv i diskusjoner som vi gutta ikke ser.

 

Forøvrig, er det så få av dem? Jeg tror vi gjør en feil ved å anta at alle er gutter, kommer stadig vekk frem at en eller annen bruker er jente og alle blir like overasket hver gang. Man må ikke poste bilde i Recent Picture Post-tråden for å være jente. ;)

 

Jeg kjenner flere jenter som forsåvidt er inn på diskusjon.no(først og fremst humor), men som ikke er så aktiv. Når man tenker seg om så er det litt snodig, kvinner skal jo være så ekstremt sosiale vesener? Jeg tror det med å åpne for litt "chit chat" kan hjelpe litt, siden mange vil påstå at de er glad i snakk for snakkes skyld. (Gutter må ofte ha noe å snakke om, ellers så synes de det ikke er vits.)

 

Jeg er uansett ekstremt skeptisk til å forandre på mye for å tilpasse oss jenter. Diskusjon har kvalitet(til en hvis grad i hvertfall), det er fordi det er (litt) integritet her. Det at det er mange jenter som er her og liker seg her er bevis på at det ikke bare er oss gutter som setter pris på hvordan det er. Så for å bruke et oppbrukt utrykk: "Don't sell out!".

 

Uansett, tema som design(ikke bare webdesign og photoshop) er ting som jeg tror kunne trukket flere folk generelt. (Ikke bare kvinner, er jo gutter som også er interesserte i design.)

 

Men som jeg sa, synes egentlig situasjonen her er helt grei. Og dessuten: de eneste som virkelig kommer med gode forslag er nok jentene selv.

 

PS: Mener ikke å generalisere som i at alle kvinner/menn er sånn, beklager om jeg tråkket på noen tær. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Si meg; Hvorfor er det et "problem" at det ikke er nok damer ?

 

Løsning; Få lagt ned Facebook, da har sikkert damene tid til å sosialisere seg "her inne" isteden. Antall mb plass til bilder må vel dog antagelig økes her inne...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...