Tommsern92 Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hallo, når jeg bruker Photoshop CS3 Extended så får jeg opp en dialogbox om at jeg ikke har nok RAM i PC-en til å utføre oppgaven. Leste på adobe sin hjemmeside hvor det stod hva slags specs man trengte for å kunne kjøre det og der stod RAM på 512mb. Jeg har 2048MB. Hva kan være problemet?
Garanti Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Hvor mye står der under Edit > Preferences > Performance ?
Jarmo Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 (endret) Feilsatt virtuel minne? Endret 3. februar 2008 av Jarmo
Tommsern92 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Hvor mye står der under Edit > Preferences > Performance ? Uner edit> Preference > Performance står det available RAM: 1687MB Ideal range:928-1214 Let photoshop use: 928MB (55%) Det siste der ser det ut som jeg kan endre på...burde jeg stille den opp litt? Feilsatt virtuel minne? Hva mener du med virtuel minne? At jeg får PC-en til å tro jeg har mer enn det jeg virkelig har? Hvordan kan jeg evt. endre på dette?
Garanti Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Tviler på at det er det som er problemet. Prøvd å innstallere Photoshop på nytt?
Tommsern92 Skrevet 3. februar 2008 Forfatter Skrevet 3. februar 2008 Tviler på at det er det som er problemet. Prøvd å innstallere Photoshop på nytt? Nei ikke prøvd, lurt å prøve?
Garanti Skrevet 3. februar 2008 Skrevet 3. februar 2008 Tja, kommer ikke på noe annet å prøve. Dersom det fortsatt ikke funker, får du ta kontakt med Adobe om det dreier seg om en lovlig versjon, eller "finne" en annen versjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå